سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: امیدوارم رکورد پیروزی‌هایمان مقابل تراکتور فردا شکسته نشود.

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با تراکتور، اظهار کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوبی شاهد باشیم.تراکتور جایگاه خوبی دارد و خدا را شاکرم که به عنوان یک شهرستانی چند سال است که تیم‌های شهرستانی می‌توانند قد علم کنند و به عنوان مدعی قهرمانی ظاهر شوند. تراکتور یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است و امیدوارم فردا فارغ از هر نتیجه، بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی افزود: تیم ما چند هفته در غیبت محسن یوسفی به مشکل برخورد اما تراکتور اینگونه نیست و اگر حتی چند بازیکن خود را هم در اختیار نداشته باشند باز هم مشکلی ندارند. امیدوارم بازیکنان ما فردا تمرکز لازم را داشته باشند تا بتوانند تفکرات‌مان را به اجرا بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده بیان کرد: ‌محرومی برای بازی فردا نداریم و فریبرز گرامی تنها مصدوم تیم ماست.

مهاجری گفت: متاسفانه امسال قرعه خوبی نصیب ما نشد، به طوری که در شش بازی نخست تنها در دو بازی میزبان بودیم. در نیم فصل دوم روی امتیازهای بازی خانگی‌مان حساب کردیم تا بتوانیم به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

وی ادامه داد: امسال تیم‌مان را پنج سال جوان‌تر بستیم و به دنبال کشف استعدادهای خراسانیم. من تاوان این جوانگرایی را در بازی جام حذفی دادم اما این موضوع اعتقاد من است و مطمئن باشید چند سال آینده نام این جوانان را بیشتر خواهید شنید.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار کرد: اینکه پنج بازی پیاپی را مقابل تراکتور برنده شده‌ایم یک رکورد است و امیدوارم این رکورد فردا شکسته نشود. این موضوعات می‌تواند از نظر روانی خوب باشد البته ما هم یک گربه سیاه به نام تیم نفت داریم که به قول آقای عامری بسیار چغر و بد بدن است. پیروزی مقابل تراکتور لذت خاصی دارد که امیدوارم فردا خدا این لذت را از ما نگیرد.