محمدعلیپور: برانکو از من راضی است اگر نبود می گفت
کاپیتان تیم ملی نوجوانان گفت: «چند روز پیش آقای برانکو از من خواست در تمرینات تیم جوانان حاضر شوم و به این تیم کمک کنم، من هم این کار را کردم.»

از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی آمدم پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، عارف محمدعلیپور نسبت به حضور در تمرینات تیم جوانان پرسپولیس از خود واکنش نشان داد.او در این باره اظهار داشت: «دیروز یکی از خبرگزاری ها نوشته بود من از سوی برانکو مورد تایید قرار نگرفته ام و به همین خاطر به تمرینات تیم جوانان فرستاده شده ام. دوست ندارم از واژه تکذیب برای این خبر استفاده کنم به این خاطر که همواره رسانه ها به من لطف داشته اند. به خصوص در برهه برگزاری جام ملت های جوانان آسیا در شهر گوای هند.»

محمدعلیپور افزود: «من بعد از عقد قرارداد با تیم پرسپولیس در تمرینات این تیم حاضر شدم و حتی با تیم به امارات هم رفتم. بیش از یک ماه است که با تیم تمرین می کنم و هیچ مشکل خاصی هم وجود نداشت. چند روز پیش آقای برانکو از من خواست در تمرینات تیم جوانان حاضر شوم و به این تیم کمک کنم. من هم این کار را کردم و اکنون دو سه روزی است با تیم جوانان تمرین می کنم.»

بازیکن جوان پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: «طبیعتا اگر آقایی برانکو از عملکرد من راضی نبود یا اینکه از نظر کیفی مورد تایید او نبودم به من می گفت. ضمن اینکه ایشان سرمربی تیم است و هر چه صلاح ببیند عمل می کنم. من با همه توان بر سر تمرینات تیم جوانان حاضر شدم و به کار خود ادامه می دهم.»

عارف در خصوص اینکه گفته می شود عقد قرارداد با او بدون نظر برانکو بوده، نیز تصریح کرد: «من مورد توجه چند تیم دیگر هم قرار داشتم اما وقتی پرسپولیس پیشنهاد داد از آنجایی که تیم بزرگی است از حضور در این تیم استقبال کردم. این حرفی که زده می شود به نوعی توهین به باشگاه پرسپولیس و آقای برانکو است. من از پرسپولیس نخواسته بودم که با من قرارداد امضاء کند و حتما باشگاه و آقای برانکو فیلم بازی های من را در جام ملت ها دیده اند که از من خواستند در باشگاه حاضر شوم و من هم وقتی این پیشنهاد را دریافت کردم با افتخار در دفتر باشگاه حاضر شدم و قرارداد امضاء کردم.»

 

منبع: ورزش سه