سرخپوشان شادابی همیشگی را نداشتند
یک کارشناس فوتبال گفت: «پرسپولیس در بازی با پدیده خوش‌شانس بود که به پیروزی رسید.»

پرسپولیس خوش شانس بود

ابراهیم قاسپور در مورد بازی پرسپولیس و پدیده اظهار داشت: «پرسپولیس در این بازی شادابی همیشگی را نداشت. دو تیم پایاپای بازی کردند و پدیده بهتر از پرسپولیس بود. سرخ‌پوشان تهرانی فقط در دقایق کمی از بازی سرتر از حریف بودند که علت این می‌تواند سرمای شدید هوا یا وضعیت نامساعد زمین مسابقه باشد.»

وی ادامه داد: «پرسپولیس در ثانیه‌های آخر بازی و بعد از 90 دقیقه به گل رسید و پیروز شد و به همین دلیل می‌گویم خوش‌شانس بود زیرا این اتفاقات گاهی در فوتبال رخ می‌دهد.»

قاسمپور در مورد اینکه برانکو معتقد است تیمش تا ثانیه آخر برای پیروزی می‌جنگد، گفت: «او درست گفته، در بازی‌های گذشته هم این روحیه پیروزی‌طلبی و جنگندگی تا دقیقه آخر در پرسپولیس دیده شده است،‌ آنها امیدوارانه در هر بازی برای برد تلاش می‌کنند.»

سرمربی سابق تیم مس کرمان در مورد اینکه به غیر از پرسپولیس و تراکتورسازی تیم دیگری به کورس قهرمانی اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: «اکنون خیلی زود است که در مورد قهرمانی پیش‌بینی کنیم، البته پرسپولیس و تراکتورسازی نسبت به تیم‌های دیگر فرازونشیب کمتری دارند و باثبات‌تر کار می‌کنند.»

 

وی در مورد اینکه کیفیت فوتبال پرسپولیس بهتر است یا تراکتورسازی گفت: «دو تیم تقریباً مشابه هم بازی می‌کنند و سبک و سیاق بازی دو تیم به هم نزدیک است. هر دو محتاط و با تعداد مدافعان زیاد بازی می‌کنند و البته در فاز هجومی هم پرتعداد هستند. دو تیم بازیکنان ارزشمندی هم در روی نیمکت و هم داخل زمین دارند.»

 

منبع: فارس