واکنش قلعه‌نویی به مذاکره یک پرسپولیسی با سروش رفیعی
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: 5 دقیقه آن هم به صورت اتفاقی با برانکو صحبت کردم.

شب دیدار تراکتورسازی و استقلال با سروش رفیعی مذاکره کرده اند

 امیر قلعه نویی درباره ملاقات اخیرش با برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: بنده برای زیارت سفری کوتاه به مشهد مقدس داشتم و به صورت اتفاقی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس نیز در فرودگاه حضور داشتند. آقای برانکو در یک سالن بود و من در سالنی دیگر. آقای برانکو وقتی شنیده بود آنجا هستم لطف کردند و به محل حضور من آمدند.

وی درباره این بحث که گفته می شود آنها پیرامون انتقال نوراللهی و عالیشاه به تراکتورسازی گفت و گو کرده اند گفت: خداشاهد است این بحث نبود ما فقط 5 دقیقه با هم صحبت کردیم که حرف هایمان بیشتر حال و احوال بود و پس از گپی کوتاه از هم جدا شدیم.

قلعه نویی درباره این بحث که گفته می شود نماینده از باشگاه پرسپولیس شب دیدار تراکتورسازی و استقلال با سروش رفیعی مذاکره کرده است بیان داشت: بنده کلی صحبت می کنم. سروش بچه باهوشی است. اگر هم کسی با او صحبت کند خودش می داند چه پاسخی بدهد. کلا اگر این موضوع درست باشد کار خوبی نیست. برای شما یک مثال می زنم باشگاه صبای قم یکی از بازیکنان ما را می خواهد آنها هم نامه زدند و هم تماس گرفتند. این کار حرفه ای است. به هرحال تا نیم فصل دو بازی دیگر مانده و ما نباید تمرکز خودمان را روی این موضوعات بگذاریم.

وی افزود: جا دارد درباره سروش رفیعی یک موضوع را بگویم. این بازیکن با وجود آنکه کمردرد شدیدی داشت برابر استقلال بازی کرد و بهترین نمایش را به اجرا گذاشت. این کار مردانه او ارزش زیادی دارد. در فوتبال این مسایل است که می ماند.رفیعی معرفتش را نشان داد.

قلعه نویی در پایان درباره برخی شعارها و تحرکات در بازی استقلال و تراکتورسازی که انتقاداتی را در پی داشته است گفت: همه ما باید به ایرانی بودن مان افتخار کنیم. همه ایران سرای من است. جای تعجب و تاسف داشت برخی رفتارها که البته عده ای اندکی بودند و کانون هواداران ما با آنها برخورد کرد. این کارها واقعا زشت است.خود من 10 سال است با آن برنامه معروف سر این مساله درگیرم که می گویم نباید ایران و ایرانی را کوچک کرد. آذری ، لر، بلوچ و ... همه متعلق به این آب و خاک هستیم در سازمان ملل منشور کوروش را داریم و باید همه ما به آن افتخار کنیم. آذربایجان امتحان خود را پس داده است. در ماجرای مشروطیت آذربایجان بود که ایستادگی کرد و تا آخر راهش را ادامه داد. مردم ایران جانفشانی های ستارخان و باقرخان را فراموش نمی کنند در جنگ تحمیلی بسیاری از مردان آذری برای دفاع خاک این کشور جنگیدند و شهید شدند.

 

منبع: کاپ