سایپا، صبورترین باشگاه لیگ برتر
مدیرعامل سایپای تهران بار دیگر تاکید کرد فرکی مورد حمایت باشگاه است و قاطعانه به کارش ادامه می‌دهد.

 

درویش: مشکل سایپا، فرکی نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم سایپای تهران در لیگ شانزدهم برای حضور در جمع مدعیان بسته شد؛ در این راستا حسین فرکی بازیکنانی طراز اول را به خدمت گرفت و سعی کرد تا حداقل سهمیه آسیایی را برای این تیم به ارمغان بیاورد اما نتایجی که کسب شده در خور این باشگاه نیست و مدیران باشگاه نیز از نتایج رضایت ندارند.در چنین شرایطی انتقادهای زیادی نسبت به عملکرد فرکی و سایپا مطرح می شود؛ خیلی ها بر این باور هستند که این مربی نمی تواند شرایط سایپا را بهبود ببخشد اما مسئولان سایپا نظر دیگری دارند.

از هفته پنجم یا ششم که سایپا نتوانست نتایج خوبی کسب کند، بحث برکناری حسین فرکی پیش آمد اما مدیران باشگاه و در راس آن رضا درویش، مدیرعامل به حمایت از سرمربی خود پرداختند. بعد از شکست در هفته دوازدهم مقابل استقلال خوزستان فرکی برای اینکه مدیران باشگاه در رودربایستی نمانند استعفای خود را اعلام کرد اما هیات مدیره سایپا حمایت از مربی را به اوج خود رساند و با این استعفا مخالفت کرد.

اگرچه برد در هفته سیزدهم مقابل نفت آبادان نوید روزهای خوبی را می داد اما شکست در بازی اخیر جلوی پیکان بار دیگر معادلات را برهم زد. با این وجود فرکی همچنان مورد حمایت مسئولان باشگاه است تا آنها نشان دهند صبور ترین باشگاه لیگ برتر هستند.

رضا درویش، مدیرعامل سایپا در این باره می گوید: «من بارها گفتم و باز هم می گویم که فرکی مورد حمایت ما است و با قدرت به کارش ادامه می دهد. احساس می کنم مشکل تیم از کادرفنی نیست. ما بازی های خوبی انجام می دهیم اما در گلزنی موفق نیستیم. ضمن اینکه تعداد زیادی مصدومان را هم باید به این مساله اضافه کنید. همه این عوامل دست به دست هم داده تا نتیجه خوبی نگیریم. انشاءالله در آینده همه چیز درست می شود و شک ندارم پاسخ اعتمادمان را می گیریم.»

سایپا روز سه شنبه در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف سپاهان برود؛ سپاهانی که اوج گرفته و دو برد متوالی مقابل صبای قم و تراکتورسازی به دست آورده و شرایط خوبی دارد.

با اینکه بازی سه شنبه برای سایپا اهمیت زیادی دارد و می تواند از جام حذفی راحت تر به آسیا برسد اما در صورتی که از حذفی نیز کنار برود، بعید است مدیران باشگاه باز هم دست به تغییر بزنند. از صحبت های مدیرعامل باشگاه می توان اینطور برداشت که فرکی همچنان مورد اعتماد او است و اعتقاد دارد در نیم فصل با جذب چند بازیکن تیم شرایط مطلوبی پیدا می کند.

باید منتظر ماند و دید چه آینده ای در انتظار نارنجی پوشان تهرانی است.

 

منبع: ورزش سه