زنده از شهید کاظمى؛ پرسپولیس ١ - شهردارى ٠
پرسپولیس در همان دقایق ابتدایى موفق شد با پنالتى رامین رضاییان از حریف پیش بیفتد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از استراحت ٢٤ ساعته بعد از بازى برابر ذوب آهن امروز برابر شهردارى ورامین قرار گرفتند.* وحید امیرى، محسن مسلمان، محمد انصارى، فرشاد احمدزاده نفرات اصلى پرسپولیس در بازى هاى قبلى بودند که در این بازى در ترکیب اصلى قرار نگرفتند.

* مهدى طارمى در همان دقایق ابتدایى موفق به گرفتن پنالتى شد که این ضربه را رامین رضاییان تبدیل به گل کرد.

* علیرغم حضور سیدجلال حسینى در ترکیب اصلى، حسین ماهینى به عنوان کاپیتان پرسپولیس مراسم ابتدایى بازى را برگزار کرد.

 * حدود ٢٠٠ هوادار در استادیوم حضور یافته اند و به تشویق پرسپولیسى ها مى پردازند. بنرى حمایتى از بیرانوند و امیرى نیز روى سکوها قرار گرفته است.

* علیرضا بیرانوند پشت دروازه حضور یافته و زیر نظر پانادیچ تمرینات اختصاصى اش را پشت سر مى گذارد.

 * منصور هاشمى، مربى نوجوانان پرسپولیس در این بازى به عنوان مربى و مدیرفنى شهردارى ورامین برابر شاگردان برانکو قرار گرفته است.

 * محمد انصارى و فرشاد احمدزاده نیز با حضور پشت دروازه سرخپوشان به تمرینات اختصاصى و ریکاروى پرداختند.

 * دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز بعد تمرینات بدنسازى و کار با وزنه، وارد زمین شدند و پشت دروازه زیر نظر مارکو کارهاى بدنى خود را پشت سر گذاشتند.

 * در اواسط نیمه اول شهردارى ورامین صاحب یک موقعیت در ضد حمله شد که طارمى با استارتى ٧٠ مترى در هجده قدم خودى توپ حریف را گرفت که با تشویق نیمکت و هواداران همراه شد.

 * سرماى هوا باعث شده تا بیشتر بازیکنان با شلوار و گرمکن در زمین به بازى بپردازند و اینگونه از سرما فرار کنند.

 * از سوى مسوولان شهردارى ورامین یک تخته فرش یادگارى براى برانکو ایوانکوویچ در نظر گرفته شد و در بین دو نیمه به سرمربى پرسپولیس اهدا شد.

 سرخپوشان در نیمه دوم با ترکیبى متفاوت به میدان رفتند و بر این اساس: ابوالفضل درویش وند، محمد انصارى، محمد آرام طبع، حامد آقایى، صادق محرمى، کمال کامیابى نیا، وحید امیرى، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، على علیپور و پریمیوف براى این تیم به میدان رفتند.

 * حامد آقایى در اواسط نیمه دوم از ترکیب خارج شد و علوان زاده جانشین او شد و با ناراحتى روى نیمکت قرار گرفت.

 * با خروج حامد آقایى کمال کامیابى نیا به دفاع میانى رفت و در کنار محمد انصارى حضور یافت.

 * وحید امیرى موفق شد در نیمه دوم و در دقیقه ٧٣ گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند و یک دقیقه بعد این علیپور بود که با دریبل دروازه بان گل سوم این تیم را به ثمر برساند.

 * احسان علوان زاده نیز موفق شد روى حرکت ترکیبى احمدزاده و امیرى و ارسال شماره ١٩ سرخپوشان دروازه حریف را براى چهارم باز کرد.

 *بازیکنان شهردارى ورامین در پایان بازى که با شکست چهار گله آنها همراه شد به گرفتن عکس سلفى با بازیکنان پرسپولیس پرداختند.

 

منبع: ورزش سه