سرپرست این روزهای نفت تهران گفت: «حدود 34 درصد از قرارداد اکثر بازیکنان پرداخت شده و همین موضوع تاثیر زیادی در آرامش فکری تیم داشته است.»

شانس با ما یار باشد استقلال را شکست می دهیم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، نفت تهران روزهای آرامی را برخلاف ابتدای فصل پشت سر می گذارد. این تیم در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را گرفته است و باز هم شاگردان علی دایی با برد مقابل صبای قم توانستند به پیروزی برسند. نفت تهران که یکی از بالانشینان جدول است بایستی دیدار حساسی را این هفته مقابل استقلال تهران در جام حذفی برگزار کند.

 

محسن خلیلی درباره برد اخیر تیم نفت تهران مقابل صبا و عملکرد شاگردان دایی در لیگ برتر اظهار داشت: «صبا واقعا در دقایقی از بازی اذیتمان کرد. آنها خیلی خوب و مستحکم بازی می کردند. دفاع قدرتمندی دارند و همین کار را برای هر تیمی سخت می کرد. هرچه از بازی گذشت، توانستیم روی توپ مسلط شویم و خواسته های کادرفنی را بچه ها به خوبی پیاده کردند.»

 

وی افزود: «فکر می کنم تیم مان به یک نقطه ثبات رسیده است. دیگر آن نتیجه گیری های سینوسی را نداریم. خواهیم توانست همین روند را ادامه دهیم. طبیعی است تیمی که استخوان بندی اش در ابتدای فصل به طور کامل تغییر کرده است، نیاز به زمان دارد تا پختگی لازم را کسب کند. فکر می کنم این اتفاق درباره نفت تهران افتاده است.»

 

خلیلی درباره رفع برخی مشکلات مالی افزود: «خوشبختانه مدیریت باشگاه پس از بحث های حقوقی که در ابتدای فصل داشتیم، توانست مقدار زیادی از فشار مالی که روی بچه ها بود را برطرف کند. حدود 34 درصد از قرارداد اکثر بازیکنان پرداخت شده است. طبیعی است همین موضوع تاثیر زیادی در آرامش فکری تیم داشته است.»

 

او در ادامه تصریح کرد: «دوست دارم به عنوان کسی که از نزدیک با علی دایی کار می کند، بگویم ایشان یک مدیر تمام عیار است. خیلی خوب می داند چه کار کند و تیم را از بحران خارج کند. شما می بینید وقتی مقابل پرسپولیس باختیم، خیلی زود خودمان را پیدا کردیم و توانستیم باز هم نتایج خوبی بگیریم.»

 

خلیلی در ادامه راجع به بازی با استقلال تهران در جام حذفی تصریح کرد: «هدف مان صعود به فینال است. فرقی هم نمی کند مقابل چه تیمی بازی کنیم. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. کاملا برای بازی آماده ایم و شک ندارم اگر شانس با ما یار باشد، می توانیم استقلال تهران را با وجود بازیکنان و کادر فنی خوبش شکست دهیم.»

 

منبع: هوادار