استعفای کی روش نمایشی است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بهتر شدن شرایط روحی تیمش، گفت: «امیدوارم شرایط باز هم مهیا شود و بتوانیم شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.»

امیدوارم افشین بتواند جای زهیوی را برای ما پر کند

سیداکبر پورموسوی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: «انتظارمان این بود که در نیم فصل بتوانیم از شرایط بهتری برخوردار باشیم که متاسفانه در چند روز اول تعطیلات، شرایط خوبی نداشتیم، چرا که با توجه به مشکلاتی که داشتیم بازیکنان به تمرینات نمی‌آمدند ولی خدا را شکر در ادامه شرایط‌مان بهتر شد و بازیکنان به تمرینات برگشتند.»

وی در خصوص یک میلیارد تومانی که از سوی شهرداری اهواز به حساب این باشگاه واریز شد نیز عنوان کرد: «‌این مبلغ بین تعدادی از بازیکنان تقسیم شد و پول بعدی که به دست‌مان می‌رسد به سایر بازیکنان پرداخت خواهد شد.»

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: «اکنون شرایط روحی بازیکنانم نسبت به قبل بهتر شده است و اردویی که در تهران داشتیم نیز بیشتر به این منظور بود. به هر حال امیدوارم در روزهای باقی مانده تا بازی با تراکتورسازی شرایط بازیکنانم بهتر شود تا خیلی محکم و قوی ظاهر شویم و بتوانیم شرایط بهتری در نیم فصل دوم داشته باشیم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا از روند جذب بازیکن رضایت دارید، گفت: «بله، رضایت دارم چرا که با توجه به شرایط‌مان نفرات خوبی جذب کردیم. آرش افشین صد در صد می‌تواند به ما کمک کند، زیرا تجربه حضور در تیم‌های بزرگ را داشته است. امیدوارم انگیزه او در مسابقات به ما کمک و بتواند جای خالی زهیوی را پر کند. نانگ نیز شرایط خوبی دارد. همچنین دیگر بازیکنانم از جمله بیت سعید، مومنی و طیبی با انرژی و با انگیزه کار می‌کنند.»

پورموسوی همچنین در خصوص جذب هادی عقیلی گفت: «‌در خصوص شرایط عقیلی با مدیر برنامه‌هایش صحبت کردیم که به ما گفت در حال حاضر مشکلاتی با کمیته انضباطی دارد که اگر رفع شود، پیشنهاد شما خوب است. باید بگویم به صورت مستقیم مذاکره‌ای با او نداشتیم ولی تلاش می‌کنیم که برای باشگاه‌های آسیا یک مدافع با تجربه جذب کنیم. بازیکنان خوبی در خط دفاع داریم ولی می خواهیم یک بازیکن که تجربه حضور در رقابت‌های آسیایی را دارد، جذب کنیم.»

وی در ادامه درباره بازی با تراکتورسازی نیز تصریح کرد: «در نیم فصل اول با وجود این که می‌گفتند قرعه سختی به ما خورده است، خدا را شکر از دو بازی اول‌مان نتیجه گرفتیم و امیدوارم این شرایط باز هم مهیا شود و بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم چرا که این شروع می‌تواند تاثیر بسیاری در روند کاری‌مان داشته باشد.»

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین در خصوص بازگشت میثم دورقی که با این تیم فسخ قرارداد کرده بود نیز گفت: «‌روز گذشته 8، 9 نفر از بزرگان تیم از من خواستند که دورقی مجددا به تمرینات برگردد و البته خود او تماسی با من نداشت. به هر حال من به خاطر بزرگان تیم پذیرفتم که برگردد.»

وی همچنین درباره استعفای کارلوس کی روش گفت: «این موضوع باید یک بار برای همیشه حل شود، چرا که به این شکل نمی توان نتیجه گرفت. اگر در چند سالی که کی‌روش این جا بود، جلساتی با مربیان می گذاشت و آن ها نیز حرف های خود را می گفتند و همفکری نیز صورت می‌گرفت، کار به این جا نمی کشید که او بخواهد به این راحتی سرمایه های ایران را از اردوی دبی به ایران بازگرداند. به نظر من ‌این کار زیبنده نیست.»

پورموسوی با بیان این که به نظرم استعفای کی روش نمایشی است، افزود: «او قبلا نیز چندین بار چنین کاری را انجام داده ولی دوباره بازگشته است. به هر حال این موضوع باید یک بار برای همیشه حل و تکلیف همه روشن شود.»

 

منبع: ایسنا