تمدید دو هفته ای حسرت هواداران تراکتورسازی
هواداران تیم تراکتورسازی برای حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) باید دو هفته دیگر صبر کنند.

 

جشن پرشورها به دربی موکول شد

 آخرین باری که تراکتورسازی با حضور پرشور هوادارانش یک بازی خانگی را در ورزشگاه یادگار امام 4 خرداد ماه سال 95 بود.تراکتورسازی در حالی با حضور نزدیک به 70 هزار هوادار مشتاق خود مقابل النصر امارات قرار گرفت که بازی رفت در امارات را 4 بریک واگذار کرده بود. آن مسابقه با عملکرد فوق العاده شاگردان امیر قلعه نویی همراه بود و در نهایت هم با برتری 3 بر یک تراکتورسازی به پایان رسید و مانع صعود این تیم به دور بعد شد.

از آن روز به بعد دیگر هواداران تراکتورسازی رنگ ورزشگاه یادگار را ندیدند؛ عملیات ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه حدود 9 ماه به طول انجامید و حالا قرار است فردا (سه شنبه) شاگردان قلعه نویی نخستین بازی خود روی چمن جدید این ورزشگاه را انجام دهند. نکته مهم اما بدون تماشاگر بودن این مسابقه است.

هواداران تیم تراکتورسازی به خاطر تخلفات گذشته خود یک هفته از حضور در ورزشگاه محروم شدند و از شانس بد آنها این محرومیت مصادف شده با رونمایی از حضور تراکتوری ها در یادگار. حالا پرشورها برای اینکه در ورزشگاه بزرگ آذربایجان از تیمشان حمایت کنند، باید دو هفته دیگر صبر کنند. بازی خانگی بعدی تراکتورسازی 8 بهمن مقابل ماشین سازی است که دربی تبریز محسوب می شود و بهترین فرصت است تا ورزشگاه یادگار بار دیگر پر از جمعیت شود. بی تردید هواداران دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی مانند بازی رفت، در آن مسابقه نیز جو صمیمی را ایجاد خواهند کرد.

 

منبع: ورزش سه