بعد از مدتی فاش شده برانکو ایوانکوویچ در سفری که در تعطیلات به کرواسی داشت، با علی کریمی هافبک ایرانی دیناموزاگرب دیدار و گفت‌وگو داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برانکو در پست هافبک دفاعی نیاز به بازیکن دارد و به همین خاطر با کریمی حرف زد تا به ایران برگردد و در پرسپولیس بازی کند. برانکو از کریمی درباره آخرین شرایطش پرسید و گفت: «من تو را می‌خواهم، شرایطت چگونه است؟» کریمی هم در پاسخ به این مربی گفت: «راستش به بازگشت به ایران فکر نکرده‌ام و می‌خواهم در اروپا بمانم و به کارم ادامه دهم. البته دیگر علاقه‌مند نیستم در دیناموزاگرب بمانم چون اینجا به من فرصت بازی نمی‌رسد، به همین دلیل احتمالاً جدا می‌شوم و به تیمی می‌روم که بازی کنم.»

 

در اردویی که کریمی کنار دیگر ملی‌پوشان حاضر بود، کی‌روش به بازیکنان گفت آنهایی که در اروپا هستند و بازی نمی‌کنند، به تیم‌هایی بروند که شانس حضور در ترکیب را داشته باشند. کریمی هم پس از شنیدن حرف‌های کی‌روش، از بیم اینکه مبادا دیگر به تیم ملی دعوت نشود، تصمیم گرفت از دیناموزاگرب جدا و به تیم دیگری ملحق شود. او در حال حاضر به دنبال تیم جدیدی است و احتمالاً تا پیش از پایان نقل و انتقالات در اروپا، از دینامو جدا می‌شود.

 

450