بمب استقلالی ها در پرسپولیس می ترکد یا شاگرد قلعه نویی می شود
مهاجم بلند قامت کشورمان علاوه بر استقلال تیم تراکتورسازی را هم خواهان خود می‌بیند و حتی شایعه پیشنهاد پرسپولیس هم درباره او مطرح شده است اما بعید است او به این تیم برود.

سرگیجه شهباززاده برای انتخاب تیم آینده اش؛

 

 در حالی که علیرضا منصوریان همچنان منتظر بازگشت سجاد شهباززاده است اما بازیکن مازاد آلانیا اسپور هنوز تصمیمی برای تیم آینده خود نگرفته است.

 انگار شهباززاده را می توان آخرین معمای نقل و انتقالات نیم فصل نامید. بعد از اینکه صحبت درباره نیاز منصوریان به او مطرح شد، خبری عجیب درباره شهباززاده باعث تعجب همه شد. خبر پیشنهاد پرسپولیس که هنوز هم مشخص نیست تا چه حد جدی بوده است. در حالی برخی پرسپولیس را مقصد بعدی مهاجم سابق استقلال نامیدند که تکذیب نشدن این موضوع از سوی خود این بازیکن هم جالب به نظر می رسید.

 هرچند برخی افراد نزدیک به باشگاه گفته اند، پیشنهاد پرسپولیس به سجاد فقط یک شایعه بوده، اما اخیرا اخباری به گوش می رسد که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور قدرتمند در لیگ برتر و آسیا به دنبال جذب شهباززاده مهاجم سابق استقلال هستند. گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس حتی با شهباززاده بر سر قرارداد یک و نیم ساله هم به توافق رسیده اند و ممکن است امروز یا فردا این بمب انتقالات اعلام شود.

 در این بین مقصد احتمالی بعدی سجاد شاید تهران نباشد. تراکتورسازی شدیدا به دنبال جذب شهباززاده است تا خط حمله خود را تقویت کند. در این باره شنیده‌ایم امیر قلعه نویی در تماس با شهباززاده پیشنهاد حضور در تراکتور را به او داده است. در هر صورت قلعه نویی به جذب او علاقه دارند و در نظر دارد یک نیم فصل دوباره با شاگرد سابق خودش کار کند.

 استقلال هم که از یکی، 2 ماه قبل علاقه خود را برای بازگرداندن شهباززاده نشان داد و حتی منصوریان گفت شماره 10 او را برایش نگه داشته است.

 به نظر می‌رسد او بین سه راهی استقلال، پرسپولیس و قلعه‌نویی گیر کرده و به همین دلیل است که هنوز درباره تیم آینده‌اش به نتیجه‌ای نرسیده است.

 البته استقلال تمایل بیشتری برای جذب او دارد اما حضور کاوه رضایی در این تیم باعث شده تا شهباززاده برای پوشیدن پیراهن استقلال مردد شود. بنابراین به نظر می رسد پیشنهاد استقلال خیلی جدی‌تر باشد، چون منصوریان هم علاقه زیادی به جذب سجاد دارد و می‌گوید با اضافه شدن او به تیم، مشکل گلزنی حل خواهد شد.

 با توجه به اینکه قلعه‌نویی هم علاقه زیادی به این بازیکن دارد، این احتمال وجود دارد که او دوباره شاگرد مربی محبوب خودش شود چرا که در تراکتورسازی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

 این در حالی است که منصوریان بارها از بازگشت این بازیکن به استقلال استقبال کرده است. با توجه به بی پولی فعلی استقلال که یکی از دلایل جدایی شهباززاده از استقلال بود، بعید نیست این بازیکن به پیشنهاد سرمربی سابقش پاسخ مثبت داده و سر از تراکتور در بیاورد.

 وضعیت سجاد در این باره طی روزهای آینده مشخص می‌شود و نکته قابل توجه این است که او صحبت خاصی در مورد مقصد احتمالی اش انجام نمی‌دهد و تنها به پست‌های مبهم خود در اینستاگرامش اکتفا می‌کند.

 فعلا مشخص نیست که این گمانه‌زنی‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اما به نظر سجاد اگر قصد بازگشت داشته باشد، کار سختی برای تصمیم‌گیری خواهد داشت.

حالا باید منتظر ماند و دید شهباززاده بالاخره کدام تیم را انتخاب می کند، استقلال، پرسپولیس یا تراکتورسازی یا می خواهد به تیم دیگری در اروپا برود یا حتی در همان ترکیه بماند؟

 

منبع: جام نیوز