تیم های چینی و قطری در کمین بمب استقلال
مهاجم ایرانی آلانیا اسپور در سه راهی استقلال، چین و قطر قرار گرفته و مشخص نیست کدام لیگ را برای ادامه فوتبال خود انتخاب خواهد کرد.

آمار ضعیف سجاد 

سهم سجاد شهباززاده از 17 بازی آلانیا در لیگ ترکیه تنها 142 دقیقه بوده است. 6 بازی سکونشینی، یک بازی نیمکت نشینی و چهار بازی که روی هم 142 دقیقه بوده، آمار ضعیفی را برای سجاد رقم زده است.مهاجمی که به احتمال فراوان و با ثبت این آمار از ترکیه و آلانیا جدا می شود تا فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال کند. به خصوص که حالا هم استقلال با کمبود مهاجم مواجه شده و این احتمال وجود دارد تا سجاد به ایران برگردد و دوباره پیراهن آبی بپوشد.

با توجه به شرایط کنونی به نظر می‌رسد شهباززاده راهی جز جدایی از آلانیا اسپور پیش رو ندارد. او که دو فصل درخشان را با استقلال سپری کرد، حالا چاره‌ای جز جدایی ندارد.البته شهباززاده مشتری هایی در خارج از ایران نیز دارد. گویا گل زیبای او به گالاتاسرای باعث شده تا یک تیم هلندی سراغش را بگیرد و برای جذب او اقدام کند. تیمی که البته مبلغ پایینی را به سجاد پیشنهاد کرد و با پاسخ منفی او مواجه شد.

یک تیم از لیگ چین و یک تیم قطری نیز مثل استقلال برای جذب شهباززاده تور خود را پهن کرده و امیدوارند بتوانند این مهاجم 26 ساله را به خدمت بگیرند.

سجاد چین را در اولویت بعدی خود قرار داده اما با توجه به رابطه مناسب مدیر برنامه های ترکیه ای شهباززاده با یک مربی ترکیه ای در لیگ شتارگان به نظر می رسد پیشنهاد قطری او مربوط به این تیم باشد.شهباززاده در سه راهی چین، قطر و استقلال قرار گرفته است. او باید تیم جدید خود را ظرف روزهای آینده انتخاب کند. تنها موضوعی که فعلا محتمل است جدایی شهباززاده از آلانیا است. اتفاقی که شاید به فوتبال او و بازگشتش به تیم ملی کمک کند.

 

منبع: هوادار