پیشرفت 5 امتیازی منصوریان در نیم فصل دوم
استقلال با منصوریان نسبت به مدت مشابه در نیم فصل اول 5 امتیاز بیشتر جمع کرده است.

 

کسب دومین برد در هفته سوم برای استقلال

علیرضا منصوریان با کسب دومین برد در هفته سوم دور برگشت جمع امتیازات این تیم را در سه هفته ابتدایی به 6 امتیاز رساند.این اتفاق در حالی رخ داد که آبی های تهرانی در این سه دیدار در نیم فصل اول تنها موفق به کسب 1 امتیاز شده بودند.شاگردان منصوریان در دور رفت لیگ در هفته اول برابر نفت تهران به تساوی رسیدند و پس از آن برابر استقلال خوزستان و نفت آبادان شکست خوردند تا از سه دیدار ابتدایی، تنها یک امتیاز کسب کرده باشند. این یک امتیاز برای استقلال در حالی به دست آمد که آبی ها دو بازی را در خانه برگزار کرده بودند.

آبی پوشان اما نیم فصل دوم را با شرایطی متفاوت آغاز کردند. برد برابر نفت تهران در هفته اول دور برگشت هر چند با شکست برابر استقلال خوزستان شیرینی خود را از دست داد اما آبی ها بعد از برد سه گله در آبادان، امتیازات خود را به 6 رساندند تا 5 امتیاز نسبت به نیم فصل اول پیشرفت کرده باشند. آبی های تهرانی در دور برگشت تنها یک دیدار داخل خانه برگزار کردند که در این دیدار نیز بازنده بودند.

پیشرفت چشمگیر منصوریان و استقلال در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول در آغاز رالی بازی های سخت این تیم قطعا نوید روزهای خوب برای آبی ها را دارد.

 

منبع: ورزش سه