ما هیچ جشنی برگزار نکردیم
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دوست ندارم بگویم که ای کاش پرسپولیس ببازد چون هیچ وقت برای هیچ فرد و تیمی آرزوی بد نکرده ام.

حالا همه شده اند آتش نشان دوست!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی کیانی در رابطه برتری روز گذشته تراکتورسازی مقابل پیکان اظهار داشت: ما هفته گذشته 2 امتیاز حساس را در بازی خانگی از دست داده بودیم و از همان موقع اعصابمان به هم ریخته بود. به نوعی به بچه ها بر خورده بود که نتوانستند در تبریز پیروز شوند و همین باعث شد دیروز تنها به پیروزی فکر کنیم. تراکتور واقعا تیم بزرگی شده تا حدی که می بینید حتی مساوی هم برای بازیکنان ما باخت محسوب می شود. پیکان هم تیم بسیار قدرتمندی است و از ابتدای فصل در خانه خودش شکست نخورده بود. اما بازیکنان ما دیروز از جان مایه گذاشتند و به سختی 3 امتیاز را گرفتند.

وی با اشاره به بازی پرسپولیس و گسترش فولاد عنوان کرد: دوست ندارم بگویم که ای کاش پرسپولیس ببازد چون هیچ وقت برای هیچ فرد و تیمی آرزوی بد نکرده ام. به هر حال فوتبال است و هر کسی که بیشتر زحمت می کشد باید پیروز شود. البته گسترش فولاد تیم خوبی است و می تواند اگر روز خوبش باشد پرسپولیس ر ا متوقف کند. ما نباید به نتایج پرسپولیس نگاه کنیم و باید به دنبال موفقیت در بازی های خودمان باشیم.

کاپیتان تراکتورسازی با اشاره به بازی های پیش روی این تیم تصریح کرد: این هفته بازی سختی مقابل ماشین سازی داریم چون آنها در انتهای جدول هستند و انتحاری بازی می کنند. امیدوارم 3 امتیاز این بازی را بگیریم تا با خوبی و خوشی هفته بعد از آن به مصاف پرسپولیس برویم. رقابت ما و پرسپولیس فوق العاده حساس خواهد بود و به نظرم هر تیمی که برنده شود به قهرمانی نزدیک تر است. شاید بتوانم بگویم این یک بازی 12 امتیازی است!

کیانی درباره اعتراض تراکتورسازی به برگزاری بازی های پرسپولیس یک روز دیرتر از دیدارهای خودش گفت: این برنامه ریزی منصفانه نیست. پرسپولیسی ها وقتی می بینند که ما چه نتیجه ای گرفتیم با استرس کمتری بازی می کنند. در مجموع به نظر فدراسیون باید بازی های تیم هایی که با هم رقابت دارند را در یک روز برگزار کند.

وی در واکنش به انتقاداتی مبنی بر اینکه چرا تراکتورسازی در روز عزای عمومی برای هاشم بیگ زاده تولد برگزار کرده، خاطرنشان کرد: برای آنهایی که این صحبت ها را مطرح کرده اند متاسفم. اصلا جشنی در کار نبوده و مطمئنا ما هم مثل تمام مردم ایران از حادثه ای که رخ داده ناراحت هستیم. امیدوارم خداوند به خانواده این آتش نشانها صبر بدهد. اما باید بگویم تولد بیگ زاده کاملا اتفاقی بود و حتی خود او هم در جریان قرار نداشت. به هر حال هاشم تازه وارد تیم شده و می خواستیم به او روحیه بدهیم. این صحبت هایی که مطرح شده اصلا جالب نیست و فقط برای تخریب تراکتورسازی است.

کاپیتان تراکتورسازی در پایان افزود: اگر واقعا کسی دلش به حال آتش نشان ها و خانواده شان می سوزد باید قبل از این حادثه برایشان کاری می کرد. جالب است تا به حال هیچ کسی به آتش نشانها اهمیتی نمی داد خود من در تبریز با چند نفر از آتش نشانها دوست هستم و می دانم که کمتر کسی برای آنها ارزش فعلی را قائل می شد. حالا چطور شده که همه شده اند آتش نشان دوست!؟ این بنده خداها با جانشان بازی می کنند و کارشان خیلی سخت است.

 

منبع: کاپ