علی کریمی نظر می دهد اما تصمیم نهایی با من است
سرمربی جدید خونه به خونه گفت: «هر کسی نظرش را می‌دهد و ما از نظرات خوب دوستان استفاده می‌کنیم اما تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم.»

 کار سخت و خطرناکی را قبول کردم

 نادر دست‌نشان دوباره به خانه بازگشت. او یک‌بار دیگر در فوتبال مازندران مشغول به کار شد تا شاید بتواند به فوتبال استان خودش و تیم خونه‌به‌خونه بابل کمک کند و این مجموعه متمول را به لیگ برتر برساند.همچنان که فصل گذشته با صنعت نفت آبادان دست به این کار بزرگ زد و اختلاف 12 امتیازی‌اش با صدر جدول را جبران کرد و به لیگ برتر صعود کرد امسال هم تلاش می‌کند تا اختلاف هشت امتیازی خونه‌به‌خونه با صدر جدول را جبران کرده و با این تیم به لیگ برتر صعود کند.

 

اظهارات دست نشان را در ادامه می خوانید:

* چطور شد که تصمیم گرفتید به خونه‌به‌خونه بابل بپیوندید؟

- بعد از بازی این تیم با پارس جم با من تماس گرفتند و جلسه‌ای گذاشتند و من هم رفتم و صحبت کردم و برای کمک به فوتبال مازندران و شخص آقای حسن‌زاده که از جیب خودش هزینه می‌کند به این تیم آمدم. من قبل از اینکه حسن‌زاده وارد فوتبال شود با او دوست بودم و رفاقت ما دیرینه است. الان هم دیدم شرایط تیم به‌گونه‌ای است که نیاز به کمک دارد چون آقای مرزبان از تیم رفته بود و من هم برای کمک به دوستم که از جیب خودش هزینه می‌کند آمدم، و هم آمدم تا افرادی که از بخش خصوصی می‌آیند و در فوتبال هزینه می‌کنند دلسرد نشوند و هم به فوتبال مازندران کمک کنم و به همین دلیل این کار سخت و خطرناک را قبول کردم.

 

* در جلسه‌ای که با مدیران خونه‌به‌خونه داشتید علی کریمی هم حضور داشت؟

- علی کریمی به دلیل باخت تیم سردرد شدیدی داشت و قرص خورده بود و استراحت می‌کرد در جلسه شرکت نکرد.

 

* شما با حضور علی کریمی در تیم به عنوان مدیرفنی مشکلی ندارید؟

- نه، مدیرفنی کسی است که می‌تواند نگاه جدایی از نگاه ما به مسایل داشته باشد و آن را به ما انتقال بدهد. علی کریمی از اسطوره‌های فوتبال ماست و نقطه‌نظرات او به درد ما می‌خورد.

 

* پس مدیرفنی در تیم شما به قول علی پروین کشک نیست؟

- نه کشک نیست. آن اوایل هم که علی آقا گفته بود مدیرفنی واقعا کشک و یک پست تعارفی بود اما الان کسانی مدیرفنی می‌شوند که نقطه‌نظرات‌شان را انتقال می‌دهند. البته در ارنج و تعویض دخالت نمی‌کنند بلکه با صحبت‌هایی که می‌کنند از نظر روانی به تیم کمک می‌کنند و به سرمربی از نظر فنی کمک و مشورت می‌دهند.

 

* یعنی شما از نظرات فنی علی کریمی به عنوان مدیرفنی استفاده می‌کنید؟

- من در نساجی هم مدیرفنی داشتم و در صنعت نفت هم کمیته فنی بود و برایم فرقی نمی‌کند. من به همه احترام می‌گذارم به خصوص علی کریمی که از بزرگان فوتبال ماست و نظرش را می‌دهد و استفاده می‌کنم اما در نهایت خودم تصمیم می‌گیرم چون قرار نیست کمیته فنی یا مدیرفنی در کار من دخالت کند. هر کسی نظرش را می‌دهد و ما از نظرات خوب دوستان استفاده می‌کنیم اما تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم.

 

* خونه‌به‌خونه امسال به لیگ برتر صعود می‌کند؟

- مطمئنا روی کاغذ امید هست. هنوز 13 تا بازی و 39 امتیاز باقی مانده است و من آمده‌ام تا بتوانم به این تیم کمک کنم. من با امید زندگی می‌کنم و باید به بچه‌های تیم هم القا کنم که می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم. برای صعود به لیگ برتر باید همه عوامل در مجموعه کمک کنند و همه یکدست باشیم چون من تنها نمی‌توانم کاری انجام بدهم و اگر همه عوامل مجموعه ما کمک کنند می‌توانیم موفق شویم.

 

* اما با صدر جدول 8 امتیاز اختلاف دارید که جبران آن کار راحتی نخواهد بود. قبول دارید؟

- بله کار راحتی نیست اما همان‌طور که پارسال با صنعت نفت بودیم و 12 امتیاز با صدر جدول اختلاف داشتیم و توانستیم جبران کنیم و به لیگ برتر بیاییم امسال هم شاید بتوانیم چنین کاری بکنیم. اگر از الان جدول را صفر حساب کنیم و در همین 13 هفته قهرمان شویم مطمئنا یکی از دو تیم صعودکننده به لیگ برتر خواهیم بود.

 

منبع: روزنامه گل