در حالی که ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات زمستانی را سپری می‌کنیم به جز ۲ بازیکنی که چند روز قبل پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن کرده‌‌اند هنوز بازیکن یا بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه نشده‌ است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که امروز آخرین فرصت برای نقل و انتقالات زمستانی به شمار می‌رود اما باشگاه پرسپولیس تا این لحظه نتوانسته است در زمینه جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی‌اش اقدامی انجام دهد.

با وجود مذاکرات فراوان با بازیکنان مختلف از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس تنها سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان پرسپولیسی شدند. این در حالی است که برانکو بیش از هر چیزی به مدافع و هافبک دفاعی نیاز دارد. به طوری که مذاکرات مختلفی با سعد ناطق ملی‌پوش عراقی و روزبه چشمی که پیش از این در استقلال بازی می‌کرد صورت گرفت اما هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

ناطق فرصت دارد تا پایان امروز رضایت‌نامه خود را از باشگاه نیروی هوایی عراق بگیرد تا بتواند به پرسپولیس بپیوندد. اما با وجود مذاکرات متعددی که مدیر برنامه‌های این بازیکن خود این بازیکن انجام داده‌اند هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

روزبه چشمی اما یکی از جدی‌ترین گزینه‌های برای پیوستن به پرسپولیس است که البته این بازیکن هم بعید است امروز با پرسپولیس قرارداد ببندد و شاید طی روزهای آینده شاهد اتفاقات تازه‌تری در این باره باشیم. هرچند که شاید اتفاقات دیگری تا امشب رقم بخورد.

از طرف دیگر تا لحظه انتشار این خبر قرارداد محمدامین ‌‌آرام‌طبع و حتی پال‌یانسکی ‌مدافع اکراینی که زمزمه‌هایی درباره او گفته می‌شد هم قراردادش فسخ نشده است و این موضوع به خصوص در مورد آرام‌طبع وضعیت او را با اما و اگر روبه‌رو کرده است چرا که از طرفی باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات را نمی‌دهد و از طرف دیگر خود این بازیکن قبل از پایان نیم‌فصل اول زمزمه جدایی را سر داده بود.

طبق قانون نقل و انتقالات هر تیم می‌تواند 3 بازیکن آزاد جذب کند و باید این را هم در نظر گرفت که آنتونی گولچ مدافع استرالیایی پرسپولیس هم از لیست سرخ‌پوشان خارج شده و این به این منزله است که پرسپولیس می‌تواند یک بازیکن آسیایی هم جذب کند.

با همه این تفاسیر مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بازیکنان مدنظر کادر فنی خود را به تیم اضافه کنند که البته باید منتظر ساعات آینده و حتی روزهای دیگر بود تا ببینیم آیا بازیکن یا بازیکنان دیگری پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن می‌کنند یا نه.

امروز هم علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه حمیدرضا گرشاسبی و جعفر کاشانی 2 عضو هیأت مدیره این باشگاه جلسات طولانی را در محل باشگاه پرسپولیس برگزار کردند تا آخرین وضعیت نقل و انتقالات مورد بررسی قرار گیرد.

فارس

450