تراکتور با ترکیبی متفاوت و عجیب به مصاف پرسپولیس می رود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم تراکتورسازی روز یکشنبه در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر به دیدار پرسپولیس می رود.

اتفاقات عجیب و غریب این روزها، باعث شده تا قلعه نویی با لشکری از مصدومان و محرومان پا به مهمترین بازی فصل بگذارد. چالش بزرگی که پیش روی ژنرال وجود دارد جمع و جور کردن 11 بازیکن برای رویارویی با پرسپولیس است. پرسپولیسی که در شرایط عادی بباز نیست حالا باید با تیم دوم سرخپوشان تبریزی بازی کند.

مهدی شریفی، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، شهرام گودرزی، هاشم بیک زاده، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، مهدی کیانی و احمد نوراللهی نفراتی هستند که تراکتور علی الظاهر نمی تواند از آنها استفاده کند.

بدون این نفرات موجودی قلعه نویی این نفرات است: محمدرضا اخباری، فرزین گروسیان، محمد امین بهرامی، محسن بنگر، سعید آقایی، عارف آغاسی، امیر نصر آزادانی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نوری، علی طاهران، جاسم کرار، فاخر تهامی، علی پاپی، لوسیانو ادینیو، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی.

با این حال شاید سه سورپرایز از امیر قلعه نویی شاهد باشیم. محمد ایرانپوریان، هادی محمدی و شهرام گودرزی با تلاش کادر پزشکی تراکتور شاید از ابتدا برای تیم تبریزی به میدن رفتند و اگراین اتفاق رخ داد اصلا تعجب نکنید. قلعه نویی این سه بازیکن را به تهران آورده است و امکان دارد از آن ها در ترکیب اصلی اش استفاده کند.

بی تردید اخباری دروازه بان تراکتور خواهد بود. در قلب خط دفاعی محسن بنگر حضور دارد. گزینه اول برای حضور در کنار او عارف آغاسی خواهد بود و گزینه بعدی محمدرضا مهدی زاده است. در سمت چپ خط دفاعی سعید آقایی جایگاه مشخصی دارد اما در سمت راست محمد ایرانپوریان می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. حتی ایرانپوریانی که صد در صد آماده نباشد.

در خط میانی محمد نوری در کنار محمدرضا مهدی زاده کمربند را تشکیل می دهند و جلوتر از آنها کرار جاسم مهندسی حملات را بر عهده دارد. لوسیانو ادینیو، محمد ابراهیمی دو وینگر روز یکشنبه خواهند بود و فرزاد حاتمی سانتر فوروارد. این احتمال هم می رود که ابراهیمی به مرکز نزدیک تر شود و قلعه نویی از ادینیو در کنار فرزاد حاتمی استفاده کند.

از طرفی ژنرال نشان داده در روزهای بزرگ به جوانهایی که هیچ کس فکرش را هم نمی کند بها می دهد. یعنی هر لحظه امکان دارد یکی از بین عارف آغاسی، علی طاهران، علی پاپی و فاخر تهامی حکم میثم بائوی چند سال پیش را برای قلعه نویی بازی کند.

میثم بائو را اگر یادتان باشد فوتبال ایران در یکی از دربی های پایتخت شناخت.

منتظر ترکیب عجیب و غریب و حیرت انگیز قلعه نویی در یکشنبه سرد پایتخت باشید.

کاپ

450