تلاش تراکتورسازی برای 3 بر صفر شدن بازی امروز با پرسپولیس
باشگاه تراکتورسازی امروز بلافاصله بعد از سوت پایان بازی مقابل پرسپولیس از این باشگاه بابت استفاده از دو خریدش در نقل و انتقالات شکایت می کند!

تراکتورسازی به دنبال 3 امتیاز بازی با پرسپولیس و...

آیین نامه مسابقات لیگ برتر می گوید اگر هر تیمی تا دو ساعت بعد از پایان بازی روی بازیکن مشکوک حریف شکایت بگذارد، امکان تغییر نتیجه در صورت تایید تخلف بازیکن خاطی وجود دارد و در غیر این صورت حتی اگر محرومیت بازیکن به اثبات برسد، باز هم نتیجه برنمی گردد.با توجه به همین قانون تراکتورسازی شکایت نامه ای را آماده کرده و بلافاصله پس از پایان بازی امروز تقدیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می کند.

آنطور که سایت رادنیوز نوشته، تراکتور به محرومیت پرسپولیس از یارگیری مشکوک است و یک وکیل به آنها گفته احتمالا پرسپولیس هم مثل شما و استقلال از خرید بازیکن محروم بوده و جذب سامان نریمان جهان و سروش رفیعی غیرقانونی است.

نماینده باشگاه تراکتورسازی که دوشنبه همراه نماینده فدراسیون فوتبال به مقر فیفا در زوریخ می رود قرار است در مورد وضعیت پرسپولیس استعلام بگیرد.

مدیران پرسپولیس با استناد به باز بودن صفحه تی ام اس خود می گویند محروم نیستند ولی تراکتوری ها مدعی هستند تی ام اس آنها هم باز بود و همین که سجاد را خریدند فیفا محرومیت آنها را اعلام کرد.تراکتورسازی حالا که خودش محروم شده به محرومیت پرسپولیس هم مشکوک است.

 

منبع: جام نیوز