من پرسپولیسی هستم و در فدراسیون نفوذ دارم
سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: «اسدی و تاج نمی توانند نظریه بدهند چون مسئولیت اجرایی دارند اما من کارشناس هستم.»

 کی روش باید رفتارش را اصلاح کند

امیر عابدینی درباره بحث قرارداد با آدیداس اظهار داشت: «رفت و آمدهای زیادی داشتیم و این موضوع به زودی نهایی می شود و شنبه گزارشی به فدراسیون می دهیم و انشاالله بعد از آن باید برای قرارداد برویم. مطمئنا بحث قراردادی ما به زودی با آدیداس حل می شود.»وی درباره اینکه گفته بود پرسپولیس قهرمان می شود، افزود: «نباید یکطرفه به این موضوع نگاه کرد. من سال قبل هم گفتم استقلال خوزستان قهرمان می شود و امسال هم وقتی پرسپولیس 4 امتیاز جلو بود، من گفتم که پرسپولیس قهرمان می شود. دیروز هم شاهد فوتبال خیلی خوبی بودیم. تراکتورسازی دیروز دست و پا بسته نبود و تا آخر کار هم نفس داشت. تا دقیقه 90 تلاش کرد اما پرسپولیس قدر شده و نظم دارد. دوندگی این روی 10 کیلومتر رفته است.»

عابدینی در واکنش به اینکه درست نیست به عنوان یک مسئول در فدراسیون قهرمان را پیش بینی کند، تصریح کرد: «من در بخش اقتصادی کار می کنم. نه داور می گذارم و نه در کمیته ها نقش دارم. من وقتی در فدراسیون فوتبال هم نبودم، نفوذ داشتم. من در ورزش و فوتبال نفوذ دارم. خیلی ها به من می گویند نباید صحبت کنی اما قرار نیست نظریه کارشناسی ندهم. من و فتح الله زاده به تلویزیون می رفتیم و هر حرفی را می زدیم. الان اسدی و تاج نمی توانند نظریه بدهند چون مسئولیت اجرایی دارند اما من کارشناس هستم. من در کار اجرایی دخیل نیستم.»

وی در خصوص اظهارات کارلوس کی روش و بحث تیم ملی گفت: «تاج در یکی از بخش ها که شخصا ورود کرده تیم ملی است. در نشست های متعددی که او با کی روش داشته است، سعی کرده است دغدغه هایش را برطرف کند. کی روش یکسری ناراحتی داشته و برطرف شده است. باز هم صبوری تاج است که صحبت های او را تحمل می کند. کی روش می داند که مردم احترام می گذارند و باید رفتارش را اصلاح کند. سرمربی تیم ملی نباید اینطور موضع تند نسبت به برانکو و پرسپولیس داشته باشد. اینکه شب مسابقه حساس پرسپولیس چنین مصاحبه ای شود، معنا و مفهوم کار تخصصی نیست. با این حال مطمئن باشید فدراسیون فوتبال برنامه ریزی انجام می دهد و به جام جهانی خواهیم رفت.»

منبع: ورزش سه