شب قبل از بازی پرسپولیس بازنده شدیم
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «بحث بازیکنان محروم و مصدوم به کنار ما اگر همان سه نفرمان را نمی گرفتند در تهران برنامه بردن پرسپولیس را داشتیم.»

آقایی:مگر قشقایی همین تیم را نبرد

 سعید آقایی درباره شکست تلخ تراکتورسازی برابر پرسپولیس اظهار داشت: «ما در آن بازی یاران اصلی مان را نداشتیم. شب بازی امید و احمد و آقا هاشم را از دست دادیم. همانجا از نظر روحی به هم ریختیم. چند بازیکن مصدوم ما با وجود درد به میدان رفتند. شهرام، محمد ایران و هادی محمدی در شرایطی بازی کردند که به دلیل مصدومیت روی فرم نبودند. با این حال به نظر من قسمت بود که آن اتفاقات بیفتد.»

 وی درباره عملکرد خودش گفت: «من از نظر بدنی سرحال بودم اما از نظر روحی خوب نبودم. همه تیم ما این وضعیت را داشتند. شما یادتان هست که پرسپولیس بدون 4، 5 بازیکن اصلی خود در جام حذفی حریف قشقایی نشد حالا حساب کنید که تیم ما 9 نفر خود را نداشت. آن هم نفراتی اصلی. تیم ما تا قبل از بازی با پرسپولیس با امید و احمد و هاشم تمرین تاکتیکی انجام داده بود. احمد نوراللهی روی ضربات ایستگاهی برنامه داشت اما ناگهان همه چیز مثل یک شوک به تیم ما وارد شد. تنها چیزی که فکرش را نمی کردیم این بود که آنها نتوانند برای ما بازی کنند.»

 مدافع ملی پوش تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «به خدا به خاطر احمد و امید که سرباز شده بودند و می خواستند به تراکتورسازی کمک کنند خیلی ناراحت بودیم. دائم از هم می پرسیدیم که امید و احمد چه می شوند خود من ناراحت آقا هاشم بودم. سجاد شهباززاده هم که تازه به ما اضافه شده بود همین شرایط را پیدا کرد.»

 آقایی در پاسخ به این سوال که وقتی خبر محرومیت هاشم بیگ زاده رقیب خود در دفاع چپ را شنید چه حسی پیدا کرد گفت: «باور کنید خیلی ناراحت شدم. هاشم رفیق من است. روزهای اول که به تیم آمد برخی رسانه ها اخبار نادرستی زدند اما من خودم رفتم و از او عذرخواهی کردم و توضیح دادم که آن خبرها درست نبوده است.»

 وی عنوان کرد: «پرسپولیس تیم خوبی دارد اما خود آنها هم فکر نمی کردند که با آن نتیجه ما را شکست دهند. بحث بازیکنان محروم و مصدوم به کنار ما اگر همان سه نفرمان را نمی گرفتند در تهران برنامه بردن پرسپولیس را داشتیم.»

 آقایی اذعان داشت: «تیم ما شب بازی با پرسپولیس که خبر دادند نفرات مان محروم هستند بازنده شد. البته اگر عقب تر برگردیم در بازی با ماشین سازی که داور به آن شکل با ما رفتار کرد و نفرات مان را بی جهت محروم کرد به پرسپولیس باختیم.»

 وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز برای تیمش شانس قهرمانی قائل است گفت: «ما هنوز 10 بازی دیگر پیش رو داریم. هزار و یک اتفاق ممکن است رخ بدهد. نمی خواهیم ناامید باشیم. خود من می خواهم آنقدر خوب باشم که به جام جهانی بروم.»

 آقایی درباره ناراحتی امیر قلعه نویی از عملکرد خط دفاعی تراکتورسازی بیان داشت: «این طبیعی است. وقتی تیمی سه گل می خورد باید هم سرمربی آن ناراحت باشد.»

 وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تراکتورسازی ممنوع المصاحبه شده اند گفت: «کسی به ما نگفت مصاحبه نکنید اما خودمان آنقدر ناراحت بودیم که نمی توانستیم حرفی بزنیم. امیدوارم بتوانیم این شکست را خیلی زود جبران کنیم و باز هم شادی هواداران پرشورمان را موجب شویم.»

 

منبع: کاپ