به جای تیم کی روش با تیم پیروانی بازی کنید
کی روش بازی دوستانه با تیم ملی عراق را پیش از بازی با قطر رد کرده است.

 

پیشنهاد فدراسیون فوتبال به عراقی‌ها

 رد کردن پیشنهاد این بازی بیشتر به خاطر نابسامانی است که در برنامه های آماده سازی تیم ملی به وجود آمده است.اکنون مشخص نیست که تیم ملی در فاصله 4 روز مانده به پایان بازی با قطر به اردو خواهد رفت یا بلافاصله بعد از پایان بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اردوی تدارکاتی خود را استارت خواهد زد.

البته کی روش به شخصه هم خیلی موافق برگزاری این بازی تدارکاتی نبوده چرا که بر این عقیده است بازی با عراق پیش از بازی با قطر یک بازی سنگین خواهد بود و حتی ممکن است منجر به مصدومیت برخی از بازیکنان شود. فدراسیون فوتبال عراق درخواست خود را از فدراسیون فوتبال ایران تکرار کرده و این بار خواهان بازی دوستانه با یکی از تیم های لیگ برتری شده است اما فدراسیون فوتبال کشورمان پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی جوانان را مطرح کرده است. تیمی که اردیبهشت ماه آینده باید عازم کره جنوبی شود و در بازی های جام جهانی زیر 20 سال شرکت کند.

تیم امیر حسین پیروانی تا به اینجای کار 4 بازی دوستانه برگزار کرده که دو بازی آن با تیم دسته سومی گل ابریشم بوده و در دیگر بازی ها هم به مصاف تیم شهرداری شهر قدس و فجر میثاق کرج رفته است.

اگر این بازی برگزار شود اولین بازی جدی تیم ملی جوانان در مسیر صعود به جام جهانی خواهد بود.

عراقی ها از بیستم اسفند در تهران اردوی تدارکاتی برپا می کنند و روز سوم فروردین هم در استادیوم شهید دستگردی میزبان استرالیا خواهند بود.

 

منبع: ورزش سه