تمرین امروز استقلال با چهار غایب انجام شد و علی قربانی مهاجم جوان این تیم نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه دست نتوانست تمرین کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران بعد از برد مقابل السد قطر از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رأس ساعت 12 در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

* علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در ابتدای تمرین حدوداً 10 دقیقه‌ای را با بازیکنان صحبت کرد و خطاب به آن‌ها گفت: از همین حالا بازی با السد را باید فراموش کرد و باید به بازی مهم با پرسپولیس فکر کنیم. ما اگر برنده دربی باشیم می‌توانم بگویم 70 یا 80 درصد راه قهرمانی را طی کنیم پس می‌خواهم تمام تمرکزتان را بر روی دربی جمع کنید.

* بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال و نصرالله عبداللهی سرپرست تیم امروز در تمرین حاضر بودند.

* هرایر مگویان، روزبه چشمی، یعقوب و ووریا غفوری 4 بازیکن غایب تمرین امروز استقلال بودند.جالب است که ادموند اختر مدیر برنامه های مگویان در تمرین حاضر شده بود.

* یک هوادار تیم استقلال با پرچمی که روی آن جمله یاشاسین استقلال نوشته شده بود به محل تمرین آبی‌پوشان آمده بود.

* برخی از بازیکنان تیم استقلال که شب گذشته در ترکیب این تیم مقابل السد بازی کردند برای انجام ریکاوری و دویدن بر روی تردمیل به هتل المپیک رفتند.

* علی قربانی با دستان بانداژ شده و لباس شخصی در محل تمرین حاضر شده بود و بعد از صحبت با کادرفنی آبی پوشان محل تمرین را ترک کرد. مهاجم استقلال هنگامم ترک تمرین اعلام کرد که احتمالا باید دستش را گچ بگیرد.

* خسرو حیدری قبل از ترک کردن تمرین چند دقیقه‌ای را با علیرضا منصوریان به طور اختصاصی گفت‌وگو کرد.

*‌ امید نورافکن هم که به صورت اختصاصی در دور زمین در حال دویدن بود چند دقیقه‌ای را با علیرضا منصوریان صحبت کرد.

* فرشید اسماعیلی هم به طور جداگانه دور زمین در حال دویدن بود.

* دروازه‌بانان تیم هم با حضور مربیان دروازه‌بانان به تمرین سپک‌تاکرا پرداختند.

* در پایان تمرین یک کامیون با بار خاک در زمین شماره دو آزادی حضور پیدا کرد و باعث تعجب بازیکنان استقلال شده بود که این کامیون با این همه خاک در این مکان چه می کند.

فارس

450