کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در دربی هشتادوچهارم تهران کار سختی مقابل تیم استقلال خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر شرایط‌مان خوب است. در تمرینات تمرکز داریم تا در دربی خوب ظاهر شویم. امروز هم تمرین خیلی خوبی داشتیم.

وی افزود: هدف ما این است که بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و در صدر جدول بمانیم. در هر بازی هدف‌مان همین است و ان‌شاءالله که تا پایان فصل همین روند را ادامه دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که جلسه دیروزشان با طاهری در چه مورد بود و نتیجه آن چه شد، گفت: جلسه‌ خیلی خوبی بود و صحبت‌های لازم انجام شد، به هر حال ما هر چند وقت یک بار این جلسات را برگزار می‌کنیم تا به مشکلات رسیدگی شود.

حسینی درباره دیدار استقلال - السد نیز یادآور شد: این بازی را دیدم. بازیکنان استقلال خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند تا راهی مرحله بعد شوند. بازی خوب دیروز استقلال نشان داد که ما با تیم قدرتمندی بازی داریم و حتماً نگاهی ویژه به بازی پیش‌روی‌مان خواهیم داشت. آنها تیمی کاملی شده‌اند و مسلماً دربی سختی در انتظار ماست.

وی درباره اینکه دربی رفت و دربی برگشت چه تفاوتی پیدا کرده است، گفت: مسلماً هر دو تیم شرایط متفاوتی نسبت به بازی رفت دارند. استقلال شرایطش نسبت به آن موقع خیلی بهتر شده و در بازی‌های اخیرش نیز نتایج خیلی خوبی کسب کرده است. شرایط ما هم بازی به بازی بهتر می‌شود و ان‌شاءالله که هواداران روز یکشنبه هم یک بازی زیبا را شاهد باشند. هم ما و هم استقلال تیم‌های هجومی هستیم و این مسئله نوید آن را می‌دهد که بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به غیبت کمال کامیابی‌نیا در دربی 84 نیز خاطرنشان کرد: کامیابی‌نیا از بازیکنان تأثیرگذار ماست و مسلماً حضور او خیلی می‌توانست برای ما مؤثر باشد. قطعاً‌ بازیکن جانشین کمال نهایت تلاش خود را می‌کند تا جای خالی او را پر کند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که شهاب کرمی می‌تواند جانشین خوبی برای کامیابی‌نیا باشد، عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی به این تیم می‌آید باید بیش از آنچه هست، نشان دهد. مسلماً کرمی می‌داند که به چه تیم بزرگی آمده و برای موفقیت در این تیم باید چقدر تلاش کند. من برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند بازیکن تأثیرگذاری برای پرسپولیس باشد.

وی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه فاصله 9 امتیازی با تیم دوم جدول به معنای قهرمانی پرسپولیس است یا نه، یادآور شد: مسلماً 9 امتیاز در شرایطی که 10 هفته به پایان لیگ مانده اصلاً امتیاز زیادی نیست و ما نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است. بعد از دربی باید به مصاف سپاهان برویم و در ادامه بازی‌های آسیایی را در پیش داریم که تیم در آن رقابت‌ها حسابی تحت فشار قرار خواهد گرفت. ما باید تلاش کنیم نهایت امتیازات را تا شروع بازی‌های‌ آسیایی کسب کنیم تا با خیال راحت راهی مسابقات آسیایی شویم. البته این را هم بگویم که ما در دربی فقط صرفاً به نتیجه فکر نمی‌کنیم بلکه دنبال این هستیم که کیفیت بالای خودمان را نشان داده و با تمام توان با یک عملکرد خوب نتیجه لازم را بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از تیم استقلال افزود: در بازی دیروز همه دیدند که استقلال چقدر تیم خوبی شده است و به همین خاطر من پیش‌بینی می‌کنم که در دربی بازی راحتی نداریم. امیدوارم که در این بازی سخت بتوانیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

حسینی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در آسیا موفق باشد یا نه، گفت: به هرحال ما یکسری مشکلات را داریم که باید برطرف شوند. الان در آسیا تیم‌های بزرگی مثل الهلال، الوحده، العین و تیم‌های شرق آسیا هستند که با سرمایه‌گذاری زیادی وارد بازی‌های بین المللی می‌شوند. آنها از نظر امکاناتی قابل مقایسه با ما نیستند، اما شرایط ما هم خیلی خوب است و در صورتی که یکسری مشکلات حل شود با حفظ این آمادگی و افزایش آن می‌توانیم در آسیا موفق باشیم.

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران راجع به اینکه گویا باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی‌اش در قبال بازیکنان عمل نکرده است، گفت: به هر حال ما طبق قراردادمان از باشگاه دریافتی داشته‌ایم و اگر هم دیر یا زود شده مشکلی نیست و پرداخت می‌شود. تیم ما از هر نظر شرایط ایده‌آلی پیدا کرده و من مطمئن هستم که در رقابت‌های آسیایی هم می‌توانیم فراتر از آنچه تصور می‌کنید ظاهر شویم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه مشکلاتش با باشگاه نفت حل نشده است و هیچ‌کس در فدراسیون راجع به این مسئله جوابگو نیست، گفت: متأسفانه فساد در فوتبال ما وجود دارد. مثلاً تیم نفت واگذار شده اما هنوز طلب‌های ما را پرداخت نکرده‌اند. جالب اینکه موقع انتقال این باشگاه به شرکت بهنام پیشرو شاهدی حضور داشت که باید در صورت این انتقال طلب بازیکنان و مربیان فصل پیش نفت پرداخت شود، اما از آن شاهد خبری نیست. به هر حال امیدوارم وقتی فیفا در مورد باشگاه‌هایی مثل تراکتورسازی و استقلال وارد عمل شده و آنها را به خاطر عدم مطالبات بازیکنان خارجی‌شان جریمه می‌کند در فدراسیون ما هم کسی پیدا شود و جلوی باشگاهی مثل نفت را بگیرد که هنوز طلب بازیکنانش را پرداخت نکرده است. در هر صورت ما ایرانی هستیم و نمی‌توانیم پول خودمان را بگیریم، اما خارجی‌ها با شکایت به فیفا راحت این کار را می‌کنند.

تسنیم

450