بازیکن محروم تراکتورسازی گفت: «بعضی بازیکنان استقلال وسط بازی مدام به ژاوی پیغام و پسغام می فرستادند که لباست را به ما بده.»

داشتند سر گرفتن لباس ژاوی دعوا می کردند! 

 محرومیت اعمال شده از سوی فیفا برای باشگاه تراکتورسازی بیشترین ضربه را به هاشم بیگ زاده وارد کرد چون در اوج آمادگی نمی تواند فوتبال بازی کند. برای یک فوتبالیست حرفه ای بازی نکردن آن هم در اوج آمادگی و انگیزه هایی که داشت می تواند اتفاق بسیار تلخی محسوب شود. با این حال بیگ زاده تمریناتش را کنار تراکتورسازی انجام می دهد چون بازیکن این باشگاه به حساب می آید.

 

بیگ زاده درباره آینده خود نمی تواند پاسخ روشنی بدهد جز این که با انگیزه حرف بزند: «متاسفانه اتفاقی است که افتاده و کاری نمی توانم بکنم چون قسمت این بود در اوج آمادگی و در حالی که رفته رفته در ترکیب تراکتورسازی جا افتاده بودم بیرون بنشینم و تنها حسرت بازی برای تیم خوب و پرطرفدار دیار آذربایجان را بخورم.»

 

او ادامه داد: «در دوران فوتبالم بدشانسی های زیادی آوردم که از دست دادن جام جهانی و جام ملت ها بزرگترین آنها بود. با هر دو اتفاق کنار آمدم و این بار هم مجبورم با بیرون ماندنم کنار بیایم. اما تا روزی که برگردم انگیزه ام را از دست نمی دهم. تمرین می کنم تا انشاالله در فصل جدید با قدرت برگردم.»

 

او درباره وضعیت قراردادش با تراکتورسازی تصریح کرد: «من بازیکن باشگاه هستم. قبل از این که به تراکتور بیایم پیشنهادهایی داشتم ولی تصمیم گرفتم برای آقای قلعه نویی بازی کنم چون مربی من بوده و برای کار با او راحتم. بیرون ماندن من باعث ناراحتی ایشان هم شد. از نظر فوتبالی در این ماجرا خیلی ضرر کردم، امیدوارم حداقل ضرر مالی نکنم.»

 

بیگ زاده از اتفاق دیگری هم ناراحت است. گزارشگر بازی استقلال و السد قطر مدعی شد اگر بیگ زاده در زمین بود، دنبال پیراهن ژاوی می افتاد و در جام جهانی هم دنبال پیراهن مسی بود.

 

هاشم در واکنش به این اتفاق گفت: «بازیکنانی مثل رونالدو، مسی، پله، مارادونا، ژاوی و... در تاریخ فوتبال ماندگار هستند. اگر کسی پیراهن این بازیکنان را هم به دست بیاورد، افتخار است. وقتی ژاوی به ایران می آید و مردم این قدر استقبال می کنند، فکر کنید مسی بیاید چه اتفاقی می افتد؟ ما از تیم های عربی خوشمان نمی آید ولی بعضی ها داشتند سر گرفتن لباس السد دعوا می کردند! وسط بازی مدام به ژاوی پیغام و پسغام می فرستادند که لباست را به ما بده. آقای سیانکی من اگر دنبال لباس بودم خودم از بازیکنان آرژانتین یا بازیکنانی چون سانچز و ابراهیموویچ می گرفتم که مقابلشان بازی کردم. حتی دوستانی دارم که می توانند این لباس ها را برایم بگیرند. من جاهایی رفتم که اگر کسی مثل سیانکی آنجا بود، با دیدن چهره های بزرگ، حتما غش می کرد و از حال می رفت! این حرف ها درست نیست. واقعا متاسفم برای این ورزش که گزارشگرش به جای گزارش، فوتبالیست را مسخره می کند. تقصیر خود ماست که اجازه می دهیم چنین کارهایی کنند. به تمسخر گرفتن دیگران کار اشتباهی است. بهتر است صدا و سیما روی این آدم ها نظارت داشته باشد.»

 

منبع: ورزش سه