به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی شیاطین سرخ، لیورپول برای بازگشت به رتبه پنجم باید از سد تاتنهام می گذشت و تاتنهام نیز برای باقی ماندن در کورس قهرمانی با نیت برد به آنفیلد سفر کرده بود.

در دقایق ابتدایی، علیرغم برتری نسبی لیورپول موقعیت مهمی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. در دقیقه 13، کوتینیو صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او به آلدرویرد برخورد کرد.

اما تلاش های میزبان در دقیقه 16 نتیجه داد و لیورپول دروازه تاتنهام را گشود. پاس دیدنی وینالدوم از میانه میدان، مانه را با هوگو لوریس تک به تک کرد و او نیز با پیشروی در محوطه موفق شد با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر برساند.

لیورپول برای به ثمر رساندن گل دوم خیلی صبر نکرد و در دقیقه 19 با 2 گل از حریف پیش افتاد. اریک دایر در میانه میدان اشتباه بزرگی داشت و ضدحمله سریع لیورپول در ابتدا کوتینیو را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او توسط لوریس مهار شد. در ریباند ضربه فیرمینو نیز با مهار لوریس مواجه شد اما سومین ضربه توسط مانه وارد دروازه تاتنهام شد تا لیورپول در 20 دقیقه با 2 گل از حریف پیش افتد.

لحظاتی بعد مانه فرصت خوبی برای هت تریک داشت اما از موقعیت خود به خوبی استفاده نکرد. در دقیقه 26 تاتنهام روی 2 موقعیت متوالی می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربات آلی و سون هیونگ مین در نهایت به گل منتج نشد.

در ادامه ضربه ارکسن توسط مینیوله مهار شد و آخرین شانس لیورپول در اواخر نیمه اول با ارسال کوتینیو و ضربه سر لوکاس نیز از دست رفت تا این دیدار جذاب در نهایت با برتری دو گله میزبان در نیمه اول به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، لیورپول باز هم حملات خود را ادامه داد و روی ضربات ایستگاهی چند موقعیت خوب ایجاد کرد اما بعد از دقایقی، تاتنهام جریان بازی را در دست گرفت. البته دفاع منسجم لیورپول اجازه خلق موقعیت خاصی را به شاگردان پوچتینو نداد.

در دقیقه 68 و با ارسال از سمت راست، آلدرویرد موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر او در اختیار مینیوله قرار گرفت. در دقیقه 71 این بار لیورپول صاحب ضربه آزاد شد اما ضربه سر فیرمینو در اختیار هوگو لوریس قرار گرفت. در ادامه تاتنهام تلاش زیادی برای تغییر شرایط بازی داشت اما در خلق موقعیت ناتوان بود.

در دقایق پایانی و روی خروج اشتباه لوریس، وینالدوم موقعیت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او ره به جایی نبرد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا لیورپول با 2 گل در خانه تاتنهام را مغلوب کند.