پرسپولیسی‌ها استقلال را حریف سرسختی نمی‌دیدند
کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد مشکل تیم پرسپولیس استفاده از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی است.

 

 ذوالفقارنسب: مشکل آنها استفاده از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی است

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم، در خصوص پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس عنوان کرد: نتیجه بازی با توجه به عملکرد دو تیم عادلانه بود.پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و به گل هم رسید اما در واکنش‌ به بازی منطقی و برنامه استقلال نتوانست سازمان‌دهی خود را حفظ کند.

وی افزود: بازی به گونه‌ای پیش رفت که پرسپولیس به جز چند دقیقه پایانی که احساسی بازی می‌کرد موقعیت چندانی نداشت. عملکرد پرسپولیس نسبت به بازی‌های گذشته این تیم متفاوت بود که عمده دلیلش غیبت کامیابی‌نیا بود. کامیابی‌نیا در مرکز میدان بسیار تعیین کننده است و ماهینی نتوانست جای او را پر کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد عملکرد فرشاد احمدزاده در پست دفاع چپ، تصریح کرد: احمدزاده یک مدافع تخصصی نیست. یکی از مشکلات پرسپولیس استفاده کردن از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی است. این مسئله باعث می‌شود تیم در چنین روز‌هایی دچار مشکل شود. بازیکنانی مانند رضاییان، ماهینی، احمدزاده در پست‌های غیر تخصصی بازی می‌کنند و این دردسرساز است.

ذوالفقارنسب اظهار داشت: برای تیمی که مدعی قهرمانی است این یک معضل است که بازیکن در پست غیر تخصصی بازی می‌کند. باشگاه باید در پست‌هایی که کمبود دارد بازیکنانی به خدمت می‌گرفت اما با تمام اینها برد استقلال را نباید کم رنگ کرد. نمی‌شود گفت پرسپولیس در این بازی غافلگیر شده اما شاید به لحاظ ذهنی آماده نبود و استقلال را حریف سختی برای خود نمی‌دید.

 

منبع: ورزش سه