جنجالی ترین تصمیم فغانی که امید پرسپولیس را ناامید کرد
داور بازی هم که به اشتباه خود در گل دوم پرسپولیس اشراف داشت، سوت پایان بازی را زودتر زد تا اشتباهش، در امتیازات دو تیم تاثیر بیشتری نگذارد.

 جنجالی ترین تصمیم فغانی در دربی 84

ثانیه‌های پایانی دربی، حساس‌ترین لحظات بازی بود. جایی که با درگیری مهدی رحمتی و جلال حسینی، بازی وارد چالش عجیبی شد. چالشی که با گل دوم سیدجلال، حساس‌تر هم شد.گل دوم پرسپولیس با خطای حسینی روی لئوناردو پادوانی به ثمر رسید. خطایی که از دید فغانی پنهان ماند. داور بازی هم که به این موضوع اشراف داشت، سوت پایان بازی را زودتر زد تا اشتباهش، در امتیازات دو تیم تاثیر بیشتری نگذارد. دلیل اشتباه داور در محاسبه زمان تلف‌شده بازی را مرور می‌کنیم:

کمک داور سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

بازی تا دقیقه 91.24 زمان عادی را سپری کرد. حالا یک دقیقه و سی‌‌وشش ثانیه از وقت‌های تلف شده باقی مانده است.

با درگیری حسینی و رحمتی، بازی از دقیقه 91.24 تا 92.35 از جریان افتاده بود. پس از دقیقه 92.35 باید 1.36 دقیقه دیگر محسابه شود.

پرسپولیس در عرض 4 ثانیه به گل رسید. بعد از گل سیدجلال حسینی، بازی دوباره متوقف شد و در این فاصله رحمتی هم اخراج شد. تا مجید حسینی آماده حضور درون دروازه استقلال شود، دقیقه 96.12 می‌شود. یعنی از زمان شروع بازی، داور باید 1.32 دقیقه دیگر زمان تلف‌شده اعلام می‌کرد.

علیرضا فغانی در دقیقه 96.35 سوت پایان بازی را می‌زند. یعنی 33 ثانیه پس از آغار مجدد بازی. نزدیک به 59 ثانیه از زمان دربی نادیده گرفته شد.

 

منبع: آی اسپورت