غیبت سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا می‌تواند باز هم تیم پرسپولیس را در فاز تدافعی ضعیف کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برخی معتقدند با شکستن غرور بازیکنان پرسپولیس شرایط خوبی مقابل تیم عبدالله ویسی خواهند داشت اما غیبت سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا می‌تواند باز هم این تیم را در فاز تدافعی ضعیف کند. پرسپولیس می‌داند اگر در این بازی امتیاز از دست بدهد باز هم کورس قهرمانی را داغ‌تر خواهد کرد.

سپاهان هم در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که وضعیت جالبی ندارد. تیم ویسی در نیم‌فصل دوم فقط یک برد داشته و در چهار بازی اخیرش فقط دو مساوی گرفته است. باخت عجیب هفته قبل آنها در اصفهان شرایط ویسی را بحرانی کرده اما آنها برای انتقام شکست دور رفت به تهران می‌آیند.

از این بازی طی سال‌های اخیر به عنوان ال کلاسیکوی فوتبال ایران یاد می‌شد و این بازی می‌تواند ال کلاسیکوی شکست خورده‌ها باشد.

* چهره های ویژه

- حسین ماهینی از میزبان؛

بعد از بازی ضعیف در پست هافبک دفاعی حالا مجبور است در قلب دفاع بازی کند. در واقع هیچ کس به تغییر پست‌های این بازیکن حواسش نیست و همه از او بهترین نمایش را می‌خواهند. البته حسین می‌داند پر کردن جای سیدجلال کار بسیار سختی است.

- شجاع خلیل‌زاده از میهمان؛

بازیکن مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ در خط دفاع حالا باید مقابل مهاجمانی بایستد که دوست دارند هر طور شده شکست شهرآورد را جبران کنند. شجاع در برخی بازی‌ها نمره ضعیفی مقابل پرسپولیس گرفته و امروز باید دید چه خواهد کرد.

* ترکیب احتمالی پرسپولیس

- دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند

- مدافعان میانی: محمد انصاری (حامد آقایی)، حسین ماهینی

- مدافعان کناری: محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی

- هافبک‌های میانی: شهاب کرمی، سروش رفیعی

- هافبک‌های کناری: فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان

- مهاجمان: وحید امیری، مهدی طارمی

* ترکیب احتمالی سپاهان

- دروازه‌بان: لی لئاندرو

- مدافعان میانی: شجاع خلیل‌زاده، موسی کولی‌بالی

- مدافعان کناری: سیدجلال عبدی، احسان حاجی‌صفی

- هافبک‌های تدافعی: میلاد سرلک، محمود قائدرحمتی

- هافبک‌های تهاجمی: فرید بهزادی کریمی، رسول نویدکیا (سرور جباروف)، مهرداد محمدی

- مهاجم: مسعود حسن‌زاده

* تیم قضاوت

- داور: محمدرضا اکبریان

- کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر

گفتنی است پرسپولیس و سپاهان امروز در چارچوب هفته بیست و دوم شانزدهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و از ساعت 17:10 مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

109