رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از مثبت بودن تست دوپینگ دو بازیکن لیگ برتری خبر داده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با اعلام رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، 2 بازیکن دوپینگی لیگ برتری در تیم‌هایی بازی می‌کنند که امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. نامه اتهام دوپینگ به باشگاه‌های موردنظر ارسال شده و این بازیکنان در حال حاضر از بازی در تیم‌های‌شان منع شده‌اند.

 

به این ترتیب به نظر می‌رسد برای رمزگشایی از نام متهمان دوپینگ، باید به دنبال بازیکنانی رفت که تا هفته‌های پیش در ترکیب تیم‌شان حضور داشتند و از این هفته در ترکیب اصلی تیم های خود غایب هستند. مرور بازی های امروز لیگ برتر نشان می دهد که یکی از گزینه ها می تواند علی قربانی بازیکن استقلال باشد. او در بازی مقابل پرسپولیس درخشید و گل هم زد اما امروز بنا به دلایلی نامعلوم در ترکیب اصلی استقلال حضور ندارد.

 

البته سناریوهای دیگری هم در همین چند ساعت مطرح شده که کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسند! مثل محرومیت‌های کمال کامیابی‌نیا که روز به روز در حال افزایش است و بدبین‌ترها این محرومیت را بی‌ارتباط با ماجرای دوپینگ نمی‌دانند. این شرایط در مورد مهدی رحمتی و جلال حسینی هم صدق می‌کند و گفته می‌شود محرومیت‌های فعلی آنها زمینه‌سازی برای محرومیت‌های بعدی به دلیل دوپینگ است!

 

هرچند که این فرضیه بسیار بدبینانه است و بعید است این دو ماجرا به هم مربوط باشند. ضمن اینکه تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان هم در آسیا حضور دارند و دوپینگی‌های موردنظر می‌توانند عضو این دو تیم هم باشند! مثلا سیدمحمدرضا حسینی بازیکن فیکس ذوب‌آهن که گفته شده مصدوم است و در بازی امروز مقابل استقلال غایب است! البته تمام این‌ها گمانه‌زنی است و این احتمال وجود دارد که دوپینگی‌ها بازیکنان دیگری باشند.

 

منبع: آی اسپورت