من اطلاعات ذوب آهن را به سرمربی العین ندادم
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: «6 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و همه بازی‌ها حکم فینال را برای مدعیان دارد و هنوز مشخص نیست کدام دو تیم می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند.»

پرسپولیس آرزوهای بزرگی در آسیا دارد

وینگو بگوویچ روز گذشته توانست با گل‌گهر سیرجان مقابل فجر سپاسی یک بر صفر پیروز شود و به صدر جدول لیگ یک صعود کند.به بهانه حضور این تیم در صدر جدول و همچنین صحبت‌های زوران مامیچ سرمربی العین امارات که گفته بود از همکارانم در ایران اطلاعات ذوب‌آهن را گرفته‌ام، بگوویچ حرف هایی زده که در ادامه می خوانید:

 

* مقابل فجر سپاسی ته جدولی یک برد خفیف به دست آوردید.

- فجر تیم بسیار خوبی است، فیلم سه بازی این تیم را دیدم و به بازیکنانم هم گفتم جایگاه این تیم در ته جدول نیست. بازی را هم خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه اول 3-2 موقعیت خوب گلزنی داشتیم، اما ریتم بازی را از دست دادیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. با شایستگی به پیروزی رسیدیم، فجر سپاسی تیمی است که می‌تواند همه حریفان را به دردسر بیندازد.

 

* حضور در صدر جدول چطور است؟

- قطعاً حضور در صدر جدول می‌تواند از نظر روحی و روانی به بازیکنان ما کمک کند، اما باید قبول کرد که سپیدرود رشت و پارس جنوبی یک بازی از ما کمتر دارند و ممکن است امروز با بازی سپیدرود دوباره صدر جدول را از دست بدهیم. این تغییرات در بالای جدول در این هفته‌ها پیش می‌آید و همه چیز موقتی است. بنابراین نباید به خاطر صدرنشینی در این مقطع لیگ، شاد شویم.

 

* کدام تیم‌ها شانس صعود به لیگ برتر را دارند؟

- از ابتدای لیگ هم گفته بودم یک فصل سخت و فرسایشی در پیش است، در حال حاضر 6 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و همه بازی‌ها حکم فینال را برای مدعیان دارد و هنوز مشخص نیست کدام دو تیم می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند.

 

*‌ سرمربی العین امارات روز گذشته اعلام کرد از مربیان هموطنش در ایران اطلاعات ذوب‌آهن را کسب کرده است. آیا شما به این سرمربی اطلاعات دادید؟

- نه، او با من تماس نگرفت و من هیچ اطلاعاتی در این زمینه به او ندادم.

 

* تبادل این اطلاعات بین مربیان در فوتبال روز دنیا طبیعی است؟

- معمولاً همه مربیان با هم در ارتباط هستند و این اتفاق مطلب خاص و غیرطبیعی نیست که بخواهید روی آن حساس شوید. این اطلاعات معمول فوتبال است که بین مربیان ردوبدل می‌شود.

 

* نظرتان در مورد بازی امروز پرسپولیس و الهلال چیست؟

- الهلال تیم بسیار خوبی است و برای تقویت خودش بازیکنانی هم جذب کرده است، اما پرسپولیس آرزوهای بزرگی در آسیا دارد. ضمن اینکه بازیکنان ایرانی وقتی در کنار هم هستند با تعصب و غیرت بازی می‌کنند و انگیزه مضاعفی دارند. قطعاً این مسابقه می‌تواند یک بازی خوب از کار دربیاید.

 

منبع: فارس