بگویند فلان تیم قهرمان است، تمام!
سرپرست تیم خونه به خونه بابل نسبت به داوری روز گذشته دیدار سپیدرود رشت و استقلال اهواز در لیگ دسته اول بسیار معترض است.

پنالتی عجیب برای سپیدرود !

در دیدار روز گذشته تیم های سپیدرود رشت و استقلال اهواز یک پنالتی عجیب برای سپیدرود گرفته شد که حاشیه های زیادی به دنبال داشت. یکی از باشگاه هایی که نسبت به این پنالتی اعتراض دارد، خونه به خونه بابل است.میرشاد ماجدی، سرپرست خونه به خونه درباره این پنالتی به "ورزش سه" گفت: «من در مصاحبه های قبلی ام نیز راجع به نظارتی که روی لیگ باید انجام شود، صحبت کردم. متاسفانه در لیگ دسته اول اتفاقاتی می افتد که بسیار عجیب است. در بازی روز گذشته سپیدرود رشت و استقلال خوزستان مشکل همه کارشناسان داوری حل شد؛ دیگر لازم نیست که آنها به دنبال این باشند که توپ به دست خورده یا دست به توپ. دیگر توپ به پا هم بخورد، پنالتی می گیرند! الان با این پنالتی مشکل همه کارشناسان حل شده است. به نظرم کسانی که متولی هستند، ویدئوی این صحنه را برای فیفا هم ارسال کنند تا به عنوان یک صحنه آموزشی از آن استفاده شود. از عادل فردوسی پور عزیز هم خواهش می کنم حتما این ویدئو را در برنامه اش به تصویر بکشد تا مشخص شود سطح داوران لیگ یک چقدر بالا است!»

وی ادامه داد: «متاسفانه فدراسیون فوتبال به طور کامل لیگ دسته اول را رها کرده است. این مسابقات بسیار نامنظم و بدون نظارت انجام می شود. همین امسال بازی بوده که یک ساعت قبل از آن به جلسه هماهنگی رفتیم و سپس نیروی انتظامی و اورژانس آمدند! به هر حال همه تیم ها هزینه می کنند و مشکل دارند.»

سرپرست خونه به خونه بابل همچنین گفت: «اگر دوست دارند یک تیم خاص قهرمان شود، اعلام کنند فلان تیم قهرمان است که ما هم رها کنیم و برویم دنبال زندگی مان! همه تیم ها با بدبختی و هزینه های سرسام آور کار می کنند اما سازمان لیگ نظارتی ندارد و در نهایت همه چیز به هم می خورد.»

ماجدی در پایان افزود: «داوری آقایان را هم که دیروز دیدیم؛ اوج داوری را به رخ جهانیان کشیدند. من از آقای تاج خواهش می کنم که نظرات ویژه ای را برای لیگ یک انتخاب کند تا حداقل در این دسته نیز فوتبال به زیبایی دنبال شود.»

 

منبع: ورزش سه