رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مشکل رضاییان درون خانوادگی است گفت: «باید تصمیم درستی را در مورد این بازیکن بگیریم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جعفر کاشانی با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «بازیکنان توانستند با ارائه یک بازی خوب و منطقی این مسابقه را با سه امتیاز شیرین به پایان برسانند. البته می‌شد که در این بازی گل های بیشتری به ثمر برسد که اینگونه نشد.»

 

وی افزود: «تیم های ایرانی در این مسابقات با عملکرد خوبشان توانستند نام ایران را در منطقه سربلند کنند. آرزوی ما این است که تمام تیم های ایرانی که نمایندگان شایسته ای هستند، به رتبه های بالای فوتبال آسیا بیایند و امیدوارم یک فینال تمام ایرانی را شاهد باشیم. زیرا فوتبال ایران هنگامی قوی می‌شود که تیم های پرسپولیس و استقلال قدرتمند باشند خوشبختانه الان هر دو تیم شرایط خوبی دارند و یکی از مهمترین موضوعات که باعث خوشبینی می‌شود این است که هر دو تیم جوان هستند.»

 

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد مشکل رامین رضاییان با پرسپولیس تصریح کرد: «این مساله یک موضوع درون خانوادگی است. این مشکلات باید در تیمی مانند پرسپولیس ریشه کن شود چرا که هر کس به این تیم بیاید ره صد ساله را یک شبه طی کرده و باید به همین میزان فرهنگش نیز بالا برود.»

 

کاشانی در پایان تاکید کرد: «نگاه میلیون ها هوادار روی رفتار بازیکنان پرسپولیس است. باید رفتارها در شان این باشگاه بزرگ که می‌توان آن را به یک مدرسه تشبیه کرد، باشد و باید از حضور در این مدرسه استفاده کنند.»

مهر

109