برگ برنده پرسپولیس به بازی با نفت
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهترین بازیکن ما هیچگاه مصدوم نمی‌شود و محروم هم نیست.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمود خوردبین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: به امید خدا بازی خوبی خواهیم داشت. نفت تهران شاید مشکلاتی داشته باشد اما این مساله با توجه به اینکه برابر پرسپولیس بازی می‌کنند، هیچ اثر منفی روی کار آنها نمی‌گذارد. پرسپولیس با همه تیم‌ها فرق می‌کند و یکی از تفاوت‌هایش این است که نه بازی در آن و نه بازی برابر آن شبیه بازی، در تیم‌های دیگر و با تیم‌های دیگر در ایران نیست. فرقی هم نمی‌کند تیم‌های دیگر چه امکاناتی و افتخاراتی داشته باشند. این مساله را ما نمی‌گوییم بلکه همه بارها با تمام وجود آنرا احساس کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: در این بازی نفرات خوبی را به دلیل محرومیت نداریم ولی به نظر من سایر بازیکنان شایستگی کاملی دارند و اگر خودشان را باور کنند که باور کرده‌اند چه در این بازی و چه در هر بازی دیگری تاثیرگذار خواهند بود. آنها مدتها در تمرینات حاضر بوده‌اند و بعضا بازی هم کرده‌اند و بالاخره باید از یک جایی شروع کنند و چه جایی بهتر از این بازی.

 

خوردبین در پایان افزود: مهمترین نکته این است که ما برگ برنده و بهترین بازیکن خودمان را داریم. این بازیکن هیچ وقت مصدوم نمی‌شود و محروم هم نیست. من فقط امیدوارم این بازیکن ما فردا یکشنبه در بهترین فرم خودش در بازی حاضر باشد. این بازیکن هم کسی غیر از هواداران ما نیست.

 

منبع: جام نیوز