رامین رضاییان مورد غضب برانکو قرار گرفته است و شاید دیگر برای این تیم بازی نکند.

 این روزها نام رامین رضاییان حتی بیشتر از پرسپولیس شنیده می شود.بازیکنی که یا حاشیه دست از سرش بر نمی دارد یا اینکه خودش دنبال آن می گردد.رامین که در اردوی امارات با علی علیپور درگیری فیزیکی پیدا کرده بود با تصمیم برانکو به ایران دیپورت شد اما او به جای اینکه دندان روی جگر بگذارد و اجازه بدهد تا سکوت و البته گذر زمان تکلیف همه چیز را مشخص کنند از طریق اینستاگرام کریم باقری را شاهد گرفت و از مربی پرسپولیس خواست تا بیاید و همه چیز را بگوید!هر چند که ساعاتی بعد باقری نسبت به این پیام واکنش نشان داد و گفت که هیچ نامی در این تیم بزرگتر از پرسپولیس نیست اما باید گفت که رضاییان راه را اشتباه رفت و دقیقا همان رفتارهایی را انجام داد که پیشتر بازیکن پر حاشیه ای مثل پیام صادقیان تکرارش کرده بود!بازیکنی که حالا دارد با تیم ماشین سازی به لیگ دسته اول سقوط می کند و اصلا مشخص نیست که آینده اش چطور رقم خواهد خورد؟وجه اشتراک زیاد دارند و تصور خیلی ها این است که رضاییان می شود صادقیان اما ....

 

عصبانیت از صدور یک رای

 

روز شنبه رامین رضاییان به باشگاه رفت تا در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند.از قبل هم مشخص بود که اتفاقی نمی افتد و مرغ برانکو یک پا دارد.جلسه زودتر از آنچه که خبرنگاران انتظارش را می کشیدند به اتمام رسید.رامین از باشگاه بیرون آمد و با عصبانیت به سمت اتوموبیلش رفت.اتفاقی نیفتاده بود و رای صادر شده همانی بود که ساعتی قبل از جلسه برانکو در نشست خبری اش عنوان کرده بود:«رضاییان فعلا جایی در تیم ندارد و محروم است.»برانکو دلش صاف نمی شود و البته باید گفت که داستان مربوط به امسال و حواشی ای که اتفاق افتاده نیست.او از رامین کینه ای قدیمی در سینه دارد و از هر فرصتی استفاده می کند تا این بازیکن محبوب را کنار بگذارد.

 

نقش پدر برای بازگرداندن پسر

 

دقایقی پس از خروج رامین رضاییان از باشگاه پدر او با جعفر کاشانی تماس می گیرد و از او می خواهد تا در حق پسرش یک لطف بزرگ کنند.شاید این هم حربه ای باشد از سوی رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس.یا آخرین تیر در تاریکی اما حتی اگر این اتفاق هم بیفتد آیا رامین برای آخرین بار است که سراغ حاشیه می رود؟او که می داند اگر کمی لغزش کند برانکو خیلی سریع دورش یک خط قرمز می کشد این بار اگر به واسطه سفارش پدر برگردد آیا تلاشی می کند تا دیگر گزکی دست برانکو ندهد؟پدر برای پسرش رو زده و رضاییان این بار به خاطر پدرش هم که شده باید روی او را سفید کند.

 

امضای تعهد نامه؛رامین بخشیده می شود

 

رامین رضاییان بخشیده می شود آن هم با یک شرط،باید تعهد بدهد.روز گذشته طاهری برگه ای که حاوی یک تعهدنامه مفصل است را به امضای رضاییان رساند تا به وسیله آن بتواند سرمربی عصبانی پرسپولیس را بیشتر در این ماجرا نرم و هر طوری هست رضایت او را جلب کند. البته بازگشت رضاییان خیلی هم ساده نخواهد بود و باشگاه پرسپولیس جریمه مالی را برای این بازیکن در نظر گرفته است.احتمالا رضاییان پس از بازی با نفت تهران مجوز حضور در تمرینات را پیدا خواهد کرد.قرار است رای باشگاه پس از بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران به صورت رسمی منتشر شود و رضاییان از امروز در تمرین سرخپوشان آفتابی خواهد شد.

 

بند جنجالی در قرارداد رضاییان

 

ظاهرا پرسپولیسی ها که پیش بینی حاشیه های بازیکن خودشان را می کردند همان روزی که با او قرارداد بستند یک بند عجیب را در قرارداد او گنجانده اند،بندی که به باشگاه این اجازه را می دهد تا قرارداد این بازیکن به صورت یک طرفه فسخ و حتی از این بازیکن غرامت هم دریافت شود! احتمالا رضاییان پس از جلسه روز شنبه هم به همین دلیل ناراحت بود.او هم جایگاهش در پرسپولیس را از دست خواهد داد و هم اینکه احتمالا باید مبلغی را به سرخپوشان پرداخت کند.رضاییان ابتدای فصل علاقه زیادی به بازگشت به پرسپولیس را داشت و احتمالا تحت شرایط احساسی آن زمان چنین بندی را در قراردادش قبول کرده است.با همه این شرایط چاره ای نیست و اگر رضاییان به رفتارهایش که حالا مورد غضب برانکو هم قرار گرفته ادامه دهد علاوه بر جدایی از پرسپولیس باید غرامت هم بدهند.اتفاقی که بدون شک برای این بازیکن گران تمام خواهد شد.

 

کاشانی:به رامین گفتم درست را بخوان به پرسپولیس برگرد

 

جعفر کاشانی رییس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص بازگشت رضاییان به پرسپولیس می گوید:«من از رامین رضائیان خواهش کردم برود درسش را بخواند و به تحصیلاتش ادامه بدهد. آرزوی من این است که همه تحصیل کنند. البته تحصیلات فقط آکادمیک نیست و به کتاب خواندن، مطالعه کردن و آگاهی از شرایط اطراف هم بر می گردد. وظیفه من این نیست که به بازیکنان بگویم چطور توپ را نگه دارند و یا چطور پاس بدهند. وظیفه من این است که آنها را با این حرفها راهنمایی کنم. مسائل فنی برای یک بازیکن کافی نیست. باید فرهنگ اجتماعی بازیکن بالا برود. من با پدر رامین هم حرف زدم. اینها از قدیمی ها هستند که طرفدار پرسپولیس بوده اند و خانواده لطیف و ظریفی هستند. برای همین است که به من الزام می شود با این بازیکنان مثل اولاد صحبت کنم. ان شاءالله که او بر می گردد. در یک خانواده بزرگ این مسائل پیش می آید. مدیریت منسجم باشگاه باید این بازیکنان را به هم وصل کند و آنها هم حرمت همدیگر را نگه دارند.»

 

منبع: جام نیوز