مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم به بازی مقابل پرسپولیس برسم چون چنین بازی‌هایی در دعوت شدن به تیم ملی تاثیرگذار است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد طیبی در خصوص وضعیت مصدومیتش گفت: پزشکان تیم گفته‌اند که مرا به بازی با پرسپولیس می‌رسانند. هنوز از ناحیه کشاله درد دارم و وضعیتم برای بازی با پرسپولیس مشخص نیست ولی امیدوارم به این بازی برسم. قرار است به زودی لیست تیم ملی اعلام شود و حضور در چنین بازی‌هایی تاثیرگذار است. نهایت تلاشم را در بازی‌های استقلال خوزستان انجام داده‌ام و امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال خوزستان تاکید کرد: سال گذشته قهرمان شدیم و امسال هم خیلی بهتر می‌توانستیم نتیجه بگیریم. متاسفانه مشکلات مالی خیلی به تیم ضربه زد و در این مدت هم فقط استاندار پیگیر حل مشکلات ما بود. اگر او نبود شاید استقلال خوزستان در نیم فصل منحل می‌شد. امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و بازیکنان به حقشان برسند.

طیبی در خصوص شانس صعود استقلال خوزستان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شک نکنید که از این گروه صعود خواهیم کرد. اگر لخویا را ببریم به عنوان تیم اول صعود خواهیم کرد.

تسنیم

450