مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «وقتی داور چند بار به نفع تیم پرسپولیس سوت می‌زند، طبیعی است که کادر فنی ما هم عصبانی شود.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسن بیت‌سعید در خصوص باخت یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: «ما بازی خوبی انجام دادیم. پرسپولیس در نیمه اول به گل رسید و ما هم در نیمه دوم، موقعیت‌هایی روی دروازه آنها ایجاد کردیم. در کل به پرسپولیس تبریک می‌گویم. آنها با این نتیجه، یک برد دیگر هم به دست آوردند و یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شدند.»

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان به انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل پرسپولیس پرداخت و گفت: «داور در یک صحنه می‌توانست برای تیم ما پنالتی بگیرد. وقتی او چند بار به نفع تیم پرسپولیس سوت می‌زند، طبیعی است که اعضای کادر فنی ما هم عصبانی شوند. به هر حال این موضوع اهمیت ندارد و باید به آینده فکر کنیم.»

وی درباره مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان، گفت: «صحبت کردن از مشکلات مالی دیگر تکراری شده است. از استاندار خوزستان تشکر می‌کنم، اما برای تیمی که در آسیا حضور دارد، یک میلیارد مانند یک مسکِن است و نمی‌تواند دردی را از ما دوا کند.»

بیت سعید با اشاره به دیدار پیش‌روی استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویای قطر، خاطرنشان کرد: «به هر حال بازی سختی داریم، اما امیدواریم که سه امتیاز این بازی را بگیریم و راه خودمان را برای صعود به مرحله بعدی هموارتر کنیم.»

109