هافبک سابق استقلال می‌گوید اختلاف میان هیات مدیره و تیم استقلال یک پدیده وطنی است و در هیچ کجای دنیا شاهد آن نیستیم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا اکبرپور درباره پیروزی استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان، اظهار داشت: «به نظرم منطقی‌ترین بازی استقلال را در طول فصل جاری شاهد بودیم. آنها توانستند با ارائه یک بازی زیبا و منطقی دو گل به حریف بزنند و پیروز شوند.»

هافبک سابق استقلال ادامه‌ داد: «حریف ازبکستانی تیم قلدر و قدرتمندی بود و ازبک‌ها به بازی فیزیکی معروف هستند، اما با توجه به این که علیرضا منصوریان از ازبک‌ها شناخت دارد توانست آنها را کنترل کند. استقلال هر چقدر که پیش می‌رود بهتر می‌شود و در بازی دوشنبه هم توانست از موقعیت‌های خود بیشترین استفاده را ببرد. بعضی تیم‌ها ۲۰ موقعیت گل دارند، اما نمی‌توانند گلی را به ثمر برسانند و بعضی تیم‌ها مانند استقلال از چند موقعیت خود بیشترین استفاده را می‌برند و خسته هم نمی‌شوند.»

او درباره ارزیابی‌اش از عملکرد استقلال در سال ۹۵ گفت‌: «استقلال در ابتدای این فصل بسیار ناامید کننده بود و طبیعی است که این به خاطر برنامه کادرفنی برای جوانتر کردن تیم بود. همچنین مشکلات مدیریتی که از ابتدای فصل در این تیم وجود دارد تا حدودی جلوی پیشرفت استقلال را گرفت، اما بازیکنان این تیم به خودباوری لازم دست یافتند و بسیار با انگیزه بازی می‌کنند. اگر از ابتدای فصل به جوانان اعتماد می‌کردند الان شرایط بهتر از قبل بود. با این حال در نیم فصل دوم علی منصوریان حواشی اطراف تیم را کنترل کرد و توانست پست اصلی بازیکنان را شناسایی کند.»

اکبرپور با وطنی خواندن اختلافات تیم و هیات مدیره استقلال گفت‌: «در هیچ جای دنیا چنین مواردی را شاهد نیستیم و این یک پدیده وطنی است. چرا باشگاه‌ها حق و حقوق بازیکنان را نمی‌دهند؟ آنها باید طبق قرارداد عمل کنند تا مشکلی پیش نیاید.»

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به آینده استقلال امیدوار است، گفت‌: «۱۰۰ درصد به این تیم امیدوارم. استقلال اگر بازیکنان جوانش را حفظ کند و تیم را در پست‌هایی تقویت کند، تیم بسیار خطرناکی خواهد شد و در سال ۹۶ ثمره جوانگرایی استقلال را می‌بینیم.»

ایسنا

109