سرمربی آبی ها گفت: «تا پارسال فکر می کردم با کار کردن در نفت اوج سختی های فوتبال را تجربه کرده باشم. اما استقلال تصورات مرا عوض کرد.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا منصوریان در آستانه سال نو اظهار داشت: «سال سخت و پر فراز و نشیبی را در فوتبال سپری کردم. حالا که به پشت سرم نگاه می کنم می بینم خوب طاقتی داشتم و آستانه صبر و تحملم زیاد بود.»

سرمربی استقلال گفت: «بالا و پایین فوتبال را زیاد دیده ام. سختی هم چه در زندگی شخصی و چه در زندگی ورزشی ام زیاد دیده بودم. اما اتفاقاتی که امسال برای من افتاد یک شرایط عجیب و غیر قابل باور بود.»

وی افزود: «با وجود این که از سال 73 استقلالی هستم و یکی از اعضای خانواده بزرگ استقلال محسوب شده و همه جوره با این تیم آشنا بودم، اما بعد از پیوستن به این تیم به عنوان سرمربی شرایطی دیدم که واقعا غافلگیر شدم. تا فصل گذشته که در نفت کار می کردم شرایطی بر این تیم حادث بود که فکر می کردم اوج سختی کار در فوتبال همین است که در نفت وجود دارد. اما استقلال تصورات مرا عوض کرد و حالا به جرات می گویم سال 95 سخت ترین سال فوتبالی ام از ابتدا تاکنون بود.»

منصوریان گفت: «البته خیلی خوشحالم از این که امسال باعث شد آستانه تحملم در فوتبال بالا برود و مزد صبر و زحمتی را هم که کشیدم گرفتم. سال 95 برای من یک تجربه شد به اندازه یک عمر زندگی ورزشی.»

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان خاطرنشان ساخت: «این اواخر از بابت نتیجه و شرایط فنی کارمان روتین شده بود و راحت بودیم. اما آنچه که ما را اذیت می کرد شرایط مالی و بعضا یکسری شرایط درون باشگاهی بود که البته به اندازه کافی در خصوص آنها صحبت شده و من دلیل نمی بینم که باز هم در خصوص آنها صحبت کنم.»

وی با اشاره به درگذشت زنده یاد منصور پورحیدری گفت: «یکی از بدبیاری هایی که من در همین اولین سال کار کردنم در استقلال با آن مواجه شدم، درگذشت زنده یاد منصور پورحیدری بود. این ضایعه به ما لطمه فراوانی وارد کرد و من جا دارد یک بار دیگر در آستانه سال نو این ضایعه را به جامعه استقلال و خانواده آن مرحوم تسلیت بگویم. این اولین سالی است که منصورخان نوروز را در کنار خانواده فوتبالی و خانواده خودش نمی بیند و جای خالی او خیلی احساس می شود.»

سرمربی استقلال در خصوص سال 96 گفت: «امیدوارم سال 96 یک سال خوب برای همه مردم ایران زمین باشد و پر از برکت، شادی و سلامتی باشد. امیدوارم سالی پر بارش و سرشار از رحمت الهی را شاهد باشیم. همچنین واقعا آرزو می کنم در سال جدید شرایط هوای تهران هم بهبود پیدا کند و از این آلودگی در امان باشد. اما بزرگترین آرزوی من برای سال 95 برای مردم خوزستان عزیز است. امیدوارم مشکلات ریزگردهای استان خوزستان و به خصوص اهواز و آبادان که بیشتر از همه شهرهای کشور با آن مواجه هستند حل شود و مردم غیور و خستگی ناپذیر خوزستان هم از این اولین حق طبیعی هر بشر که تنفس در هوای سالم است محروم نباشند.»

هوادار

109