آبی پوشان تهرانی در روزی که سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارند به مصاف فولاد خوزستان می روند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، استقلال تهران در اولین دیدار رسمی خود در سال 96 برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی قرار می گیرد. علیرضا منصوریان برای این دیدار سه بازیکن اصلی خود یعنی مهدی رحمتی، بهنام برزای و وریا غفوری را در اختیار ندارد تا 3 تغییر حداقل تغییر منصوریان نسبت به بازی های گذشته این تیم باشد.

در این دیدار حسین حسینی دروازه بان اول آبی پوشان خواهد بود تا جای خالی رحمتی را پر کند. رابسون جانورایو و پادوانی برزیلی که در هفته های گذشته نمایش خوبی داشتند در این دیدار در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت و شانس خسرو حیدری و میلاد زکی پور برای حضور در دو سمت راست و چپ خط دفاعی بیشتر از سایر گزینه ها است.

امید ابراهیمی با وجود خستگی ناشی از حضور در دو بازی تیم ملی در کنار امید نورافکن احتمالا این بازی را به عنوان هافبک دفاعی استقلال از ابتدا آغاز می کنند و فرشید اسماعیلی نیر جلوتر از آنها به عنوان هافبک طراح بازی خواهد کرد.

کاوه رضایی مهاجم اصلی استقلال در این دیدار خواهد بود و با توجه به غیبت برزای احتمالا جابر انصاری از ابتدا در کنار علی قربانی به میدان خواهند رفت تا سه نفر خط حمله ی استقلال تکمیل شود.


به این ترتیب استقلال این دیدار را احتمالا با ترکیب حسین حسینی، خسرو حیدری، رابسون، پادوانی، زکی پور، ابراهیمی، نورافکن، اسماعیلی، انصاری، قربانی و کاوه رضایی آغاز خواهد کرد.

ورزش سه

450