سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:در زدن ضربات ‌آخر دقت نکردیم و توپ هایممان تبدیل به گل نمی‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، نعیم سعداوی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: قبل از صحبت راجع بازی سال نو را به همه تبریک می‌گویم و درگذشت عبدالملکی را به جامعه رسانه تسلیت می‌گویم و برای خانواده محترم شان صبر ارزو می‌کنم. ما در نیم فصل اول موقعیت‌های زیادی درست می‌کردیم و شانس با ما یاری می‌کرد و گل می شد امروز هم دیدید که موقعیت درست کردیم اما در زدن ضربات اخردقت نکردیم و توپ هایممان تبدیل به گل نمی‌شود. بخشی از آن مربوط به خودمان است و بدشانسی هم تاثیر دارد. امیدوارم در آینده بتوانیم نقیصه را برطرف کنیم.

وی درمورد سقوط استقلال اهواز که تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران است به لیگ دسته دوم، گفت: استقلال اهواز یکی از تیم‌های با تاریخ فوتبال ایران است که هواداران پروپاقرصی دارد. خودمن هم به عنوان یک خوزستانی و اهوازی از سقوط این تیم ناراحت هستم، اما واقعیت این است که کاری از دستم برنمی‌آید، اما مسئولانی که باعث و بانی این جریان شدند که استقلال اهواز به لیگ دو سقوط کند، باید پاسخگو باشند که چنین تیم مردمی و قدیمی را این شرایط را پیدا کرده است.

سعداوی افزود: اگر فوتبال ما می‌خواهد رشد و بالندگی داشته باشد به هوادارانش احتیاج دارد. استقلال اهواز که به لیگ دو سقوط کرد، اما امیدوارم شرایط برای سایر تیم‌های پرطرفدار این گونه نشود و از آنها حمایت بیشتر بشود.

سرمربی فولاد خوزستان درباره اینکه ایا بهتر نبود عبدالله ناصری را زودتر به میدان می‌آورد چون به نظر می‌رسید بازیکنان این تیم خسته هستند، گفت: این نظر شماست اما در بازی ما همه جوره استقلال را کنترل کردیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم و توانستیم در ضدحملات موقعیت‌های خوبی به دست بیاوریم.

وی تأکید کرد: دنبال ضدفوتبال نبودیم، هرچند که دست‌مان بسته بود و امروز ۳-۴ بازیکن تأثیرگذارمان را نداشتیم. به بازیکنانم گفته بودم اگر اشتباه نکنیم و به حریف موقعیت ندهیم، به گل هم می‌رسیم، اما یک اشتباه باعث شد استقلال به گل برسد.

سعداوی گفت: امروز تلاش کردیم و از تلاشمان راضی هستیم. اگر تحقیق کنید و نیمکت‌مان را ببینید، جوانان خوبی را معرفی کرده‌ایم ضمن اینکه قرار نیست تمام اتفاقات امسال برای فولاد رقم بخورد و آینده می‌تواند برای همین جوانان فولاد باشد.

فارس

450