پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به شخصه دوست داشتم برانکو در ماجرای رامین رضائیان پدرانه برخورد کند اما حالا که او این تصمیم را گرفته باید به نظرش احترام گذاشت چون نفر اول تیم اوست.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی انصاریان در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی مقابل پیکان گفت: به نظر من پرسپولیس در شرایط سخت خود قرار دارد اما این شرایط گذری است. باخت به تیم‌های صنعت نفت آبادان و الریان قطر آنقدر سخت نیست که پرسپولیس نتواند از این شرایط گذر کند. پیکان حریف فردای پرسپولیس تیم خوبی است اما باید در نظر داشت این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و معمولا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از نظر نتیجه‌گیری شرایط خوبی دارد. البته باید بگویم که پیکان هم تیم خوبی است و مطمئنا هر دو تیم فردا بازی سختی را در پیش خواهند داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم از دوران افت در این روزهای حساس که لیگ به روزهای پایانی نزدیک شده، بیرون می‌آید، اظهار داشت:‌ مطمئنا این اتفاق می‌افتد. هر تیمی که دچار افت می‌شود می‌تواند از این شرایط بیرون بیاید و اینقدر شرایط سخت و حاد نیست که نتوان از آن خارج شد اما چیزی که باید به آن اشاره کنم این است که پرسپولیس تصمیم گرفته قهرمان شود و چیزی نباید آنها را از این تصمیم دور کند.هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود روزهای سخت و آسان را به خود خواهد دید اما قبول دارم در بازی پرسپولیس مقابل نفت آبادان بازی خیلی خوبی از شاگردان برانکو ندیدیم. همانطور که گفتم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می‌تواند با حمایت هوادارانش شرایط را برای خود بهتر کند.مطمئنا حضور تماشاگران در بازی فردا می‌تواند برانکو و شاگردانش را در راه بردن بیشتر کمک کند.

وی در پاسخ به سؤالی که قبول دارید نیمکت ذخیره پرسپولیس ضعیف است و نیمکت‌نشینان این تیم در حد و اندازه‌های نام پرسپولیس نیستند، گفت: بله این حرف را قبول دارم و متاسفانه باید اذعان کنم که نیمکت پرسپولیس خیلی ضعیف است. شما بازیکنان تعویضی پرسپولیس را ببینید که چه کسی بیرون می‌آید و چه کسی جایگزین می‌شود. پرسپولیس یک تعویض تکراری به نام علی علیپور دارد که در همه بازی‌ها بازیکن تعویضی قابل پیش‌بینی است. متاسفانه دست برانکو در این زمینه خالی است. زمانی که ما بازی می‌کردیم علی پروین، من، علی کریمی و حامد کاویان‌پور که 3 بازیکن جوان بودیم را در کنار بازیکنان بزرگی مثل احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، بهروز رهبری‌فرد، حسین عبدی، افشین پیروانی و .. قرار می‌داد. من بارها کنار یحیی گل‌محمدی و نادر محمدخانی بازی کردم. اما آیا الان پرسپولیس بازیکنان جوانی دارد که بتوانند بازی را درآورند؟ پرسپولیس موقعیت سخت و حساسی دارد اما می‌بینم نه در لیگ برتر و نه در لیگ قهرمانان آسیا نیمکت تیم قوی نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص تصمیم این باشگاه و برانکو مبنی بر کنار گذاشتن رامین رضائیان از پرسپولیس تصریح کرد: نفر اول فنی هر تیم سرمربی است و قطعا او باید پاسخگوی همه چیز باشد. حالا برانکو تصمیم گرفته که رامین دیگر در این تیم نباشد و باید به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشت اما به شخصه دوست داشتم برانکو با این موضوع پدرانه برخورد می‌کرد تا همه چیز حل شود. چون در این شرایط شاید محبوبیتش بیشتر می‌شد. به هر حال درگیری در تمرینات در هر تیمی پیش می‌آید اما باز هم تاکید می‌کنم که برانکو سرمربی تیم در این خصوص صاحب نظر و صاحب حق است و هر تصمیمی او می‌گیرد باید پذیرفت چرا که قطعا او همه شرایط را سنجیده که چنین تصمیمی گرفته است. همه ما پرسپولیسی‌ها هدف‌مان قهرمانی است و امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد چرا که شیرین‌ترین اتفاق برای هر هوادار قهرمانی تیم محبوبش است و در این راه باید به تصمیمات سرمربی تیم احترام گذاشت.

انصاریان در مورد اینکه برخی از هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی برانکو در فضای مجازی حمله کرده‌اند و به خاطر فحاشی‌های صورت گرفته این مربی کروات مجبور شده بخش کامنت و نظراتش را ببندد، افزود: چرا باید نسبت به این مسائل تعجب کنیم! وقتی متاسفانه عده‌ای به صفحه شخصی لیونل مسی یا فلان داور یا بازیکنی که رونالدو را مصدوم کرده حمله کرده و فحاشی می‌کنند یا حتی برای دختر رئیس‌جمهوری آمریکا به زبان فارسی فحش می‌نویسند، دیگر نباید نسبت به این مسائل تعجب کرد. البته همه کاربران صفحات اجتماعی اینطور نیستند و فقط عده‌ای این نوع برخوردها را انجام می‌دهند. اما هواداران باید بدانند که نام پرسپولیس از هر نامی بزرگتر است و اصولا انجام چنین کارهایی خوب نیست و نباید به سرمربی تیم بی‌احترامی شود.

فارس

450