دروازه بان برزیلی تیم گسترش فولاد احتمالا مقابل استقلال هم نیمکت نشین باشد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرناندو دخسوس در دو سال گذشته توانسته عملکرد خوبی در استقلال خوزستان و گسترش فولاد برجای بگذارد. او به واسطه این عملکرد خوب سال گذشته بهترین دروازه بان لیگ پانزدهم نیز لقب گرفت. دخسوس در فصل جاری برای گسترش فولاد توپ می زند و آمار او بد هم نبوده است. او در بازی هفته بیست و چهارم تیمش مقابل صبای قم به دلیل 3 اخطاره بودن غایب بود و در غیابش کوروش ملکی دروازه بان جوان تیم درون دروازه قرار گرفت.

عملکرد خوب ملکی مقابل صبای قم سبب شد تا کمالوند در دربی تبریز با تراکتورسازی نیز به این بازیکن اعتماد کند. ملکی مقابل تراکتورسازی نیز عملکرد خوبی داشت و چند سیو مطلوب انجام داد و به همین خاطر احتمالا مقابل استقلال نیز وظیفه حراست از دروازه آبی پوشان تبریزی را برعهده می گیرد.

دروازه بان جوان گسترش فولاد سابقه بازی با استقلال را نیز دارد؛ او در بازی رفت وقتی فرناندو دخسوس از زمین اخراج شد درون دروازه قرار گرفت و در دقایقی که حضور داشت هم بازی مطلوبی انجام داد.

مساله ای که ممکن است باعث نیمکت نشینی ملکی و بازی کردن دخسوس شود، مصدومیتی است که در بازی با تراکتورسازی به سراغ ملکی آمد. اگر پزشکان او را به بازی روز پنجشنبه برسانند احتمالا بازهم شاهد نیمکت نشینی فرناندودخسوس خواهیم بود.

450