پرسپولیس با برتری مقابل پیکان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در دومین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 18:50 امروز(چهارشنبه)، پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان برانکو خاتمه یافت. علی علیپور در دقیقه 55و مهدی طارمی در دقیقه 2+90 گل‌های این دیدار را به ثمر رساند تا پرسپولیس همچنان با 59 امتیاز صدرنشین باقی بماند.

شاگردان برانکو در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی به میدان رفتند.

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، مهدی شیری، قاسمی، محمدصادق بارانی، امرحسین کریمی، سیامک نعمتی، سجاد آشوری، ابوالفضل ابراهیمی و گادوین منشا نیز بازیکنان پیکان در مقابل پرسپولیس بودند.

نیمه اول:

دقیقه 3: منشا با قدرت بدنی بالای خود از سمت چپ حرکت کرد و با ارسالی کوتاه، توپ را به همبازی‌هایش رساند، اما آنها نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند و توپ در آغوش بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 5: سروش رفیعی خطای اتفاق افتاده به سود سرخپوشان را به صورت زمینی از سمت چپ خط دفاعی پیکان روی دروازه ارسال کرد که ضربه مهدی طارمی در آستانه دروازه به امیرحسین صادقی برخورد کرد.

دقیقه 8: به دنبال ارسال سجاد آشوری از جناح راست خط دفاعی پرسپولیس، سیامک نعمتی با اثرگذاری یکی از بازیکنان پیکان روی تیر دوم صاحب یک موقعیت ایده‌آل شد که ضربه بی‌دقت نعمتی از روی دروازه بیرانوند به اوت رفت.

دقیقه 11: به دنبال ارسال بلند به محوطه جریمه پیکان، علیپور با اشتباه احمدی صاحب توپ شد اما دروازه‌بان پیمان به خوبی اشتباه خود را جبران و توپ را از مهاجم پرسپولیس گرفت.

دقیقه 18: شوت مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه پیکان با اختلاف از کنار دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت.

دقیقه 20: پرتاب اوت بلند آرمان قاسمی با اشتباه علیرضا بیرانوند همراه شد که توپ با برخورد به زمین به شکل خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. البته به دلیل عدم برخورد توپ با هیچ کدام از بازیکنان دو تیم در صورت ورود توپ به دروازه نیز مورد قبول قرار نمی‌گرفت.

دقیقه 26: نفوذ وحید امیری از سمت چپ به محوطه جریمه پیکان با پاس رو به عقب عالی این بازیکن به مهدی طارمی رسید که ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه با تکل امیرحسین صادقی مواجه شود. مهاجم پرسپولیس در برگشت نیز به توپ ضربه زد که با برخورد به دست رحمان احمدی مجددا توسط صادقی با سینه دفع شد تا بهترین موقعیت‌های پرسپولیس تا این لحظه از بازی توسط طارمی از دست برود.

دقیقه 44: ارسال بازیکنان پیکان روی دروازه پرسپولیس مجددا با اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه مواجه شد که این بار دروازه‌بان سرخپوشان خودش اشتباهش را جبران کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 46: سانتر رو به جلوی صادق محرومی را رحمان احمدی پیش از رسیدن به علیپور در اختیار گرفت.

دقیقه 51 : سانتر محسن مسلمان در محوطه جریمه پیکان با ضربه سر علیپور از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: حرکت در عرض علی علیپور پشت محوطه جریمه پیکان با شوت سرکش و زیبای این بازیکن همراه شد تا توپ در کنج دروازه رحمان احمدی قرار گیرد و پرسپولیس با یک گل از رقیب خود جلو بیفتد.

دقیقه 57: ضربه گادوین منشا از داخل محوطه جریمه پرسپولیس به بیرون رفت .

دقیقه 70 : سانتر رو به جلوی وحید امیری از داخل محوطه جریمه پیکان با قطع توپ توسط دروازه‌بان خودروسازان همراه شد که در برگشت کنترل سینه ناموفق علیپور باعث از دست رفتن موقعیت پرسپولیس شد.

دقیقه 73: ابوالفضل ابراهیمی از زمین خارج شد و علی حمودی جایگزین این بازیکن شد.

دقیقه 75: سانتر توپ بازیکنان پیکان در داخل محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر ضرب گادوین منشا همراه شد که این توپ از کنار دروازه بیرانوند به اوت رفت.

دقیقه 76: سروش رفیعی از بازی خارج شد و حسین ماهینی جایگزین این بازیکن شد .

دقیقه 77: ضدحمله بازیکنان پرسپولیس با پاس وحید امیری در داخل محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید که این بازیکن نیز توپ را برای کمال کامیابی‌نیا مهیا کرد اما ضربه نوک پای این بازیکن با برخورد به تیر دروازه به اوت رفت.

دقیقه 80: سیاوش یزدانی با خطا روی مهدی طارمی نخستین کارت زرد این دیدار را از مهدی سیدعلی، داور این دیدار دریافت کرد.

دقیقه 83: پاس صادق محرومی در پشت محوطه جریمه پیکان به مهدی طارمی رسید که حرکات پا به توپ این بازیکن در داخل محوطه جریمه پیکان توسط بازیکنان این تیم دفع شد.

دقیقه 84: سجاد آشوری از بازی خارج شدو فراز امامعلی به میدان رفت.

دقیقه 85: مهدی شیری از زمین خارج شد و امیر روستایی جایگزین این بازیکن شد.

دقیقه 89: محسن مسلمان جای خود را سامان نریمان جهان داد.

دقیقه 90: علی هلیپور از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 2+90: پاس عالی سامان نریمان جهان در پشت مدافعان پیکان به مهدی طارمی رسید که ضربه این بازیکن از بالای سر رحمان احمدی به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 3+90: صادق بارانی پس از گلزنی مهدی بارانی به سمت این بازیکن حمله کرد و او را نقش بر زمین کرد که با کارت قرمز داور مواجه شد.

دقیقه 4+90: مهدی طارمی کارت زرد گرفت.

دقیقه 5+90: مهدی طارمی از زمین بازی خارج شد و احسان علوان‌زاده جایگزین این بازیکن شد.

تسنیم

450