نماینده تام الاختیار مهدی رحمتی بار دیگر از رئیس کمیته انضباطی درخواست کرد که به شائبه‌هایی که وجود دارد، پاسخ بدهد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مصطفی صادقی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: رئیس غیرقانونی کمیته انضباطی در مصاحبه‌های اخیر خود از باشگاه‌ها و همه عوامل فوتبال خواسته است که به قوانین احترام بگذارند، اما ما از ایشان می‌خواهیم ابتدا خودشان به قانون احترام بگذارند. امروز موضوع اصلی کمیته انضباطی، استعفاء یا عدم استعفای رئیس این کمیته نیست، بلکه در هر صورت طبق قانون حضور رئیس کمیته انضباطی در فوتبال به دلیل دوشغله بودن خلاف است.

وی افزود: سوال اصلی این است که نظر دوستان فدراسیون فوتبال، سازمان بازرسی کل کشور و دادگاه انتظامی قضات درباره حضور و فعالیت غیرقانونی رئیس کمیته انضباطی فوتبال چیست؟ اگر غیرقانونی است که باید برکنار شده و با ایشان برخورد شود. اگر هم قانونی است که باید با دلایل مستدل و ارائه مجوز مربوطه، این موضوع اطلاع رسانی شده و با منطق به شبهات و سوالات پاسخگو باشند.

نماینده تام الاختیار مهدی رحمتی تصریح کرد: هواداران استقلال منتظر رأی کمیته انضباطی در مورد هواداران و تیم تراکتورسازی هستند، همانطور که رأی محرومیت بازیکنان و هواداران استقلال در مدت 48 ساعت اعلام می‌شود.

وی در پایان از ارسال نامه جمعی از دوستان عدالتخواه ورزشی در مورد حضور غیرقانونی این افراد به رئیس محترم قوه قضاییه خبر داد و گفت: بازهم از رئیس غیرقانونی کمیته انضباطی می‌خواهم ابتدا در مورد حضور غیرقانونی‌شان در فوتبال پاسخگو باشد، سپس وارد تخلف تیم‌های ورزشی شود.

تسنیم

450