مدافع استقلال خوزستان که تیمش به خاطر مشکلات مالی در اعتصاب به سر می‌برد می‌گوید برابر فولاد بازی نمی‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پیمان شیرزادی مدافع استقلال خوزستان درخصوص شرایط تیمش اظهار کرد: تیم فعلا در حالت تعطیل به سر می‌برد. این یک تصمیم جمعی بوده که همه بازیکنان و کادر فنی باهم متفق القول از رفتن به تمرین خود داری کردیم.

وی در رابطه با دربی حساس اهواز خاطر نشان کرد: برای بازی با فولاد هم ما و هم سرمربی تصمیم گرفتیم که به میدان نرویم. اگر مسوولان مخالفتی دارند می‌توانند خودشان بازی کنند.

شیرزادی با اشاره به وعده‌های مسوولان باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: فکر می‌کنم این تیم سال بعد با این اوضاع منحل می‌شود. سال قبل قهرمان شدیم اما حتی پول سال گذشته را هم تسویه نکردند. امسال هم بانک ملی حتی یک هزار تومانی به باشگاه نداده است. با این شرایط بعید می‌دانم سال بعد هم بخواهند تیم داری کنند.

وی افزود: ما دربی اهواز و سه امتیاز این بازی را از دست می‌دهیم . سه هفته دیگر لیگ تمام می‌شود،‌ما در آسیا هم بازی داریم، نماینده ایران هستیم اما هیچ کس به فکر این تیم نیست.

بازیکن استقلال خوزستان در پایان درباره بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در شرایط کنونی تیم عنوان کرد: برای بازی‌ها امید به پیروزی داریم اما انگیزه بازیکنان استقلال خوزستان بسیار ضعیف شده است. هر روز فقط وعده داده‌اند اما هیچ پرداختی صورت نگرفته است. بانک ملی فقط در زمان قهرمانی کنار تیم بود و برای بالا بردن جام و عکس یادگاری حضور فعال داشت اما در زمان پرداخت پاداش و حقوق خبری از آن‌ها نبود.

ایلنا

450