استقلال - تراکتور بازی بی‌اهمیتی است، بی‌جهت بزرگش نکنید
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازی استقلال - تراکتورسازی اهمیت چندانی ندارد و بی‌جهت آن را بزرگ جلوه داده‌اند.

دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی کاملا بی هدف

ستار همدانی در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: با توجه به مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس، این دیدار به نوعی جنگ بر سر عنوان نایب قهرمانی است ولی به نایب قهرمان لیگ جام نمی‌دهند و فکر نمی‌کنم عنوان دومی با سومی تفاوت چندانی داشته باشد. شاید تنها موضوع مهم در این میان بحث سهمیه باشد که آن هم به نتیجه فینال جام حذفی بستگی مستقیم دارد. به نظرم این یک بازی معمولی است که بی‌خودی به آن جو داده و آن را بزرگ جلوه داده‌اند.

وی افزود: دو تیم پتانسیل بالایی دارند و حضورشان در رتبه‌های بالای جدول نشان می‌دهد از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند. اگر به حواشی این بازی دامن نمی‌زدند و حساسیت کاذب برایش ایجاد نمی‌کردند می‌توانستیم یک بازی فنی خوب شاهد باشیم ولی با توجه به اتفاقاتی که افتاده است فکر می‌کنم بازی سردی را شاهد خواهیم بود.

مربی پیشین تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار گفت: هر دو تیم در شرایط خوبی هستند ولی به همان دلیل که گفتم به احتمال زیاد بازی جذاب و پرگلی را شاهد نخواهیم بود و استفاده از تک موقعیت‌ها می‌تواند برنده بازی را مشخص کند.

همدانی در رابطه با اختلاف رحمتی با قلعه‌نویی که ممکن است در بازی حاشیه ایجاد کند عنوان کرد: به اختلاف قلعه‌نویی و رحمتی ورود نمی‌کنم و همین را می‌گویم که مربیگری یک بحث سلیقه‌ای است و ممکن است مربی بازیکنی را نخواهد و این نباید باعث ایجاد دشمنی شود. احترام مربی همیشه واجب است و رحمتی اگر بخواهد وارد حاشیه شود ممکن است مثل بازی فصل گذشته به خودش و تیمش ضربه بزند.

 

منبع: ایلنا