نیمار
ستاره برزیلی درانتظار یک فینال رویایی در جام کنفدراسیون هاست.
  درروز پنجشنبه ودر آستانه برگزاری رقابت های جام کنفدراسیون ها، نیمار گزینه منتخب برزیلی ها برای حضور در کنفرانس خبری سلسائو بود. 27 دوربین تلویزیونی، 36 عکاس و 156 روزنامه نگار در سالن کنفرانس خبری نیمار در برزیلیا حضور داشتند.

بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون ها روز شنبه میان سلسائو و ژاپن برگزار خواهد شد.

نیماردر صحبت هایی به تمجید از تیم ملی اسپانیا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند در بازی فینال مقابل ماتادورها به میدان برود. نیمار دراین باره گفت:« اسپانیا تیم ملی فوق العاده ای است. آنها چندین بازیکن خارق العاده دارند و بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی در جام کنفدراسیون ها هستند.واقعا خوشحال می شوم که به فینال برسیم و مقابل آنها بازی کنیم. فینال جام کنفدراسیون ها مقابل اسپانیا برای من یک رویاست؛ البته به شرطی که به قهرمانی ما منجر شود. ما برای قهرمانی در این تورنمنت به شدت مبارزه خواهیم کرد.»

نیمار در ادامه هرگونه مشکل فیزیکی درناحیه زانویش را تکذیب کرد و به دفاع از خودش در برابر انتقادات اخیر پرداخت:« خدا به من مهارتهایی برای فوتبال بازی کردن وصبور بودن داده.من به خوبی فشارها را تحمل می کنم ودرکمال آرامش هستم. فشار برروی تیم ملی برزیل خیلی زیاد است ولی ما یک تیم هستیم و درحال پیشرفتیم. تمام بازیکنان تیم، وظایف تعریف شده ای دارند.من در جایی که سرمربی تیم از من بخواهد بازی می کنم. من مثل همیشه بازی می کنم و هیچ وقت سبک بازی ام را تغییر نخواهم داد.درهر جایی که مرا قرار بدهند بازی می کنم ولی سبک بازی ام را عوض نمی کنم. سیستم بازی سانتوس و تیم ملی برزیل متفاوت است و حرکات متفاوتی در دو تیم وجود دارد و باید با شرایط تطبیق یافت.»

نیمار درادامه به این نکته اشاره کرد که به خاطر پیوستن به بارسا دراین تورنمنت فشار مضاعفی را برروی خودش حس نخواهد کرد:« فشار، همان فشار همیشگی است  والان حس خاص و متفاوتی نسبت به سایر تورنمنت ها ندارم.»

این روزها نیمار در کانون توجه همگان است و قطعا درجام کنفدراسیون ها هم در مرکز توجه خبرنگاران و عکاسان خواهد بود. خود او دراین باره گفته:« من از اینکه عکساها از من عکس بگیرند یا هواداران نامم را صدا بزنند، خسته نمی شوم..این اتفاقی طبیعی درمورد برخی از فوتبالیست هاست و حالا که برای من هم اتفاق می افتد، مشکلی دراین زمینه ندارم.»

او  همچنین درمورد برتن کردن پیراهن شماره 10 سلسائو گفت:« شماره 10 دربرزیل، شماره مهم و سمبلیکی است.کاکا، رونالدینیو و پله این پیراهن را برتن می کردند. ستاره های زیادی این پیراهن را با امید و آرزوی زیاد برتن کردند ولی شماره پیراهن کم اهمیت ترین نکته است و مهم این است که پیراهن تیم ملی برزیل را برتن می کنم.»

او دربخش دیگری از صحبت هایش درمورد مراسم معارفه اش در باشگاه بارسلونا صحبت کرد و گفت:« روز فوق العاده ای بود. یکی از زیباترین روزهایی که تجربه کرده ام. تمام اعضای خانواده ام و دوستانم در نوکمپ ودربارسلونا بودند.این به منزله تحقق یک رویا بود.»

نیمار در بخش پایانی صحبت هایش به تمجید از ماریو بالوتلی پرداخت و گفت:« دوست دارم با او دوست شوم. بالوتلی مردی بزرگ و یک بازیکن فوق العاده است. من معمولا بازیهای او را با کمال میل ا زطریق تلویزیون دنبال می کنم. او یک بازیکن بامهارت و باکیفیت است . امیدوارم با او صحبت کنم . شاید بعد از بازی ایتالیا- برزیل این اتفاق بیفتد. دوست دارم که با او دوست شوم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم؛ البته به جز در بازی رودرروی برزیل- ایتالیا.»

 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب پیشنهادی:
اولین بازی جام کنفدراسیون‌ها
کادر فنی گوآردیولا مشخص شد
رد پیشنهاد رئال مادرید از سوی لواندوفسکی
هواداران خودجوش از کریمی استقبال کردند
پیروزی آرژانتین با هت‌تریک مسی