تیم ملی فوتسال
لیست نهایی و 14 نفره تیم ملی فوتسال برای حضور در رقابت‌های گرند‌پریکس برزیل ارسال شد که 4 بازیکن از گیتی‌پسند در آن حضور دارند.
روز گذشته لیست 14 نفره تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات گرندپریکس برزیل ارسال شد. در این لیست با وجود مخالفت مسئولان باشگاه گیتی‌پسند در خصوص در اختیار گذاشتن بازیکنان ملی‌پوش شان برای تیم ملی اما 4 بازیکن از این تیم در لیست نهایی قرار دارند.

مسئولان باشگاه گیتی‌پسند اعلام کردند که بازیکنانشان را برای حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نخواهند گذاشت و در همین راستا هم 5 بازیکن این تیم در اردوی اخیر که 3 روز ابتدایی هفته اخیر برگزار شد حضور نداشتند اما مسئولان کمیته فوتسال پس از صحبت‌هایی که با سرمربی گیتی‌پسند انجام دادند این قول را از او گرفتند تا بازیکنان ملی‌پوش این تیم برای هفته آینده به اردوی تیم ملی ملحق شوند به همین دلیل هم مسئولان اسم 4 بازیکن گیتی‌پسند را در فهرست نهایی رقابت‌های گرندپریکس اعلام کردند.

در این فهرست با توجه به مصدومیت مصطفی نظری نام او در لیست دیده نمی‌شود، این دروازه‌بان که هم اکنون در تیم فوتسال نوریل‌نیکل روسیه حضور دارد هفته گذشته دچار مصدومیت شد و مسئولان کمیته فوتسال در تماسی که با او داشتند متوجه شدند وی نمی‌تواند 3 هفته تمرین کند و به همین دلیل نام او را از این فهرست خط زدند این در حالی است که نظری پس از درگیری در تمرینات تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به بازی‌های داخل سالن آسیایی از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شد اما برای حضور در گرند‌پریکس دعوت شده بود که به علت این مصدومیت او از ترکیب خط خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
گیتی‌پسند بازیکنانش را به تیم ملی فوتسال نداد
دایی مدارکش علیه قهرمانی را رو کرد
داوری به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد
90 تحت تاثیر قضاوت قهرمانی
کاریکاتور: دربی منچستر، اسبِ پیگرینی و خرِ مویس