کفاشیان
رئیس فدارسیون فوتبال از ادامه همکاری کی روش با تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
علی کفاشیان در حاشیه دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال کشور اظهار کرد: قراردادی که با کی روش بعد از جام جهانی منعقد شد، چهارساله است که یکی از بخش های آن جام ملت‌ها بود.

وی افزود: کی‌روش برای ادامه کار و اجرای مأموریت بعدی، آمادگی برای جام جهانی، ‌فراهم کردن برخی امکانات را شامل برگزاری اردوها و بازی‌های خوب و تأمین زمین مناسب را مطرح کرده است.

کفاشیان گفت: در صورتی که این امکانات فراهم شود، کی‌روش به‌طور قطع همکاری خود را با تیم ملی فوتبال ادامه خواهد داد. در حال حاضر وجود این امکانات ضعیف بوده و به‌طور کامل فراهم نشده است اما تلاش می شود تا درخواست‌های کی روش تحقق یابد.

کفاشیان با ذکر این که چمن‌های زمین‌های فوتبال نیاز به اصلاح دارد،عنوان کرد: یکی از گلایه‌های کی روش، نامناسب بودن چمن‌های زمین‌های فوتبال است.

وی خاطر نشان کرد: کی‌روش 25 روز دیگر به ایران بازمی‌گردد تا تیم ملی را برای رقابت با تیم ملی شیلی و سوئد در فروردین‌ماه آماده سازد.

کفاشیان یادآور شد: این فدراسیون مالیات تمامی مربیان خارجی را پرداخت کرده و مشکل مالیاتی برای مربیان خارجی وجود ندارد.

کفاشیان با بیان این که تیم ملی امید در اولویت‌های فدراسیون فوتبال قرار دارد،خاطرنشان کرد: باید آمادگی لازم برای تیم ملی فوتبال به‌منظور حضور در مسابقات و رقابت با 40 کشور آسیایی برای راهیابی به جام جهانی را فراهم کنیم.

وی درباره وضعیت بدهی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: هر ورزشکار و باشگاهی باید بدهی خود به مالیات را بپردازد، این‌یک تکلیف است و اکنون بیشتر باشگاه‌های کشور به ورزشکاران و نیز مالیات بدهکارند.

کفاشیان درباره وضعیت خود در فدراسیون فوتبال نیز گفت: هنوز نامزدی من در انتخابات سال آینده فدراسیون قطعی نیست اما در یک سال باقیمانده تا انتخابات دور جدید، تلاش دارم تا خدمت بهتر را انجام دهم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
کفاشیان: کی‌روش گفت قراردادم را فسخ کنید
علی دایی در كنار دل پیرو در استرالیا + عكس
تغییر چهره باورنکردنی حامد کاویانپور + عکس
منصوریان به شاگردانش ناهار داد! + عکس
ماشین جاسم کرار در حیاط خانه اش + عکس