حسین کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی فوتبال امید می‌رود.

با موافقت کادرفنی و مسئولان تیم فوتبال ملوان حسین کنعانی زادگان بازیکن این تیم عازم اردوی تیم ملی فوتبال امید در کیش می‌شود. سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان مبنی بر رفتن یا نرفتن این بازیکن به اردوی تیم امید، در نهایت قرار شد تا حسین کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی امید ایران اضافه شود. محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید ایران هم اظهار کرده بود اگر ملوان تا امشب(یکشنبه) همکاری نکند، کنعانی از تیم امید محروم می‌شود.

همچنین باشگاه ملوان بعد از کشمکش‌هایی که وجود داشت با صدور بیانیه‌ای با حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی موافقت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

آقای خاکپور! ما را با این دیالوگ‌ها تهدید نکنید چرا که مردم انزلی و مدیران باشگاه ملوان بهتر از شما منافع ملی را تشخیص می‌دهند. آقای خاکپور! آنگونه که شما به دنبال موفقیت تیم‌تان بوده و هستید که این امر قابل ستایش است ما نیز خوشحال کردن خیل عظیمی از مردم سراسر کشور را که طرفدار ملوان هستند وظیفه خودمان می‌دانیم. ما نمی‌خواهیم بعدها شما و امثال شما به ما بخندند که دیدید گفته بودیم ملوان نتیجه نمی‌گیرد. اما در این بین فقط و فقط به خاطر شخص آقای مهدی تاج و به خاطر محبت‌هایی که سازمان لیگ به مدیریت باشگاه ما و دیگر باشگاه‌های دیگر داشته با افتخار حسین کنعانی زادگان را به تیم ملی امید می‌دهیم اما همانطور که گفتیم نه به خاطر تهدیدهای شما.

در اینجا از مسئولان فدراسیون فوتبال خواهشمندیم همانطور که به دنبال منافع ملی و تیم‌های ملی هستند امروز با توجه به تمامی مشکلاتی که تیم های لیگ برتری دارند اندکی هم به فکر حل مشکلات آنها و دادن مطالبات آنها باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir